• zeki alasya nın fidye almak için kara çarşaf giyip, elinde (adi) plastik bebekle dinlenme sahnesi kesinlikle görülmeye değer film.

    (bkz: pembe borsa)
  • şarkının sözleri:

    onda bunda şundadır
    şunda onda bundadır
    mavi boncuk kimdeyse
    benim gönlüm ondadır

    bu dünyada sevgi büyük ihtiyaç
    herkes sevmeye sevilmeye muhtaç
    herkesle dost ol herkesle arkadaş
    ömrümüz geçiyor bak yavaş yavaş

    onda bunda şundadır
    şunda onda bundadır
    mavi boncuk kimdeyse
    benim gönlüm ondadır

    (bkz: kamuran akkor)
    (bkz: aşk eski bir yalan)
    (bkz: dağlar kızı reyhan)
  • iyice kisaltilmi$ bir versionu kanal dde yayinlanan film.
  • emel sayın'ın yeni kasetlerinden birinde remix versiyonu vardır bu şarkının bi tane. arkada yihheeeaaaaa diye çığlık atan bir tip var. dinlemek ve dinlettirmek lazım.
  • soğuk kış günlerinde, özellikle haftasonu sabah kuşağında televizyonda görünce içimin ısındığı, zilyonlarca kez izlesem bıkmayacağım türk filmlerinden biridir. rekor bir ünlü oyuncu kapasitesi vardır. adile naşit'in tavukları için ağlama ve dövünme sahnesi de çok hoştur. metin akpınar'ın tavuk keserken bayılması ve bunun gibi sahneleriyle güldürür ve insana tatlı bir huzur verir. en güzeli, sabah kahvaltıdan sonra girilmiş yatakta yorgana lahana misali sarılarak izlemektir.
  • filmin sonunda kemal sunal halit akcatepe zeki-metin munir ozkul ve tarik akan dagin basina yaptiklari gazinoyu acarlar. tek musteriler de kendileridir. ve birden kapida emel sayinin belirmesiyle o muthis sarki baslar:
    olmaz boyle sey
    yoksa ruya mi
    tam mutlu oldum derken
    yiktin butun dunyamiii
    ben bu dertten olursem
    soyle kucuk bey
    hic mi kalbin sizlamaz
    olmaz boyle sey
    ...... son
  • emel sayın'ın yemek masasında tarık akan'a bakarken yalnız benim için bak yeşil yeşil'i söyleyişi çok güzeldir.
  • emel sayin'ın kör kütük aşık olunacak kadar güzel olduğunun farkedildiği ilk film
  • bursa setba$inda guzide bir cafe. cayi oldukça güzel olmakla beraber, çok da ucuzdur.* bir guzel ozelligi de, cali$anlarinin cana yakin insanlar olmasi, zirt pirt ba$iniza gelip "çay vereyim mi abi" dememeleri, çay dayama isteginde olmamalaridir. mekanin genelde bahcesinde oturulsa da, içerisinin dizayni da oldukça guzeldir.* sedirde oturup, cayinizi yudumlarken, en guzel muhabbeti edebilir veya tavla oynayabilirsiniz...
  • anlatılan odur ki, halıdan emel sayın'ın çıplak çıktığı sahnede tarık akan, yönetmen ertem eğilmez'i oyunculuk yeteneksizliği ile delirtmiştir. emel sayın halıdan çıplak çıkınca tarık akan'dan utanma/şaşırma tarzı bir mimik yapmasını isteyen ertem eğilmez, oyuncusunun bir türlü şaşıramadığını görünce deliye dönmüş, aptal uzun dediği tarık akan'ın yanına gidip "bak evladım, sen şimdi halıdan emel sayın çıkacağı için değil, emel sayın'ın damını göreceğin için şaşıracaksın" diyerek tarık akan'a bir güzel zılgıtı çekmiş. bu sözlerin etkisiyle bir süre şaşkınlık yaşayan tarık akan'ın halihazırdaki şaşkın ifadesinden yararlanarak da sahneyi güzelce tamamlamıştır.
hesabın var mı? giriş yap