• cıvık komedi film ve dizilerinde oynamış olması kendisini kötü oyuncu yapmaz. üsküdar'a giderken dizisindeki performansı oyunculuğunu özetler niteliktedir.
  • aglat ağacında döktürmüş oyuncu.
    kendisi benim gözümde artık idris'tir.
  • cannes'da istemeden verdiği talihsiz karenin sözlükte bu kadar övgüyle bahsedilen ahlat ağacı'ndaki muhteşem performansına ölü taklidi yapılmasında büyük ve haksız bir rol oynadığını düşündüğüm aktör.

    potansiyelini aşağı çeken ahmet kural ile birlikteliğine son vermesi ve drama oyunculuğuna odaklanacak projelerde yer almasını çok isterim.
  • ahlat ağacında inanılmaz bir oyunculuk performansı göstermiştir. bayıldım.

    kendisinin bir an önce ahmet kural ve selçuk aydemir ile ilişkisini sonlandırmasını ve oyunculuğunu öne çıkartan yapımlarda rol almasını umuyorum.

    ahlat ağacında oyunculuk dersi veren adamın ahmet kural gibi birinin arkasında 2. adam olması akla zarardır kendi potansiyeline ihanettir.
  • ahmet kural ile samimi bir ilişkileri olduğunu düşünmüyorum. tamamen ticari bir ikililer. yaptıkları filmler de bi zike benzemiyor. eğer tek takılırsa kanımca kazançlı çıkan bu arkadaş olur.
  • ahlat ağacı'ndaki performansıyla saygıyı hakeden oyuncu. umarım böyle işlerde yer almaya devam eder.
  • ahmet kural'la olan ikililiğine hiç ısınamadım. yaptıkları işleri de sevemedim bana hep itici geldi. yalnız kendisine üsküdar'a giderken 'den beri bu ikiliden bağımsız olarak aşırı sempati duyuyorum. bu durumda demek ki ben ahmet kural'ı itici buluyorum. nasıl da tüme vardım.

    ayrıca kır saçlı, keskin yüz hatlarına sahip ciddi ciddi karizmatik bir adamsın. neden şu ikili hallerinizin yakışıklısı ahmet kural oluyor? çok saçma. yahu ahmet'in bir bulut olsam zamanlarını da hatırlıyorum ben, al yanaklı köylü çocuğu tipi var adamda. kaç gömlek üstünsün karizma olarak, neden bu yancı tiplemeleri? çok yanlış tercih, çok.

    bence yoluna tek devam etmeli.
  • cannes'da kırmızı halıdaki pozu tepki çekmiş kişi.

    bence o şekil yapmamalıydı.
  • ahlat ağacı'ndaki oyunculuğuna gerçekten bayıldığımdır. ancak komedi yapımlarında da yer aldığında rahatsız eden önemli bir şey var ki o da şu, çok çok hızlı konuşuyor. sözcüklerin böylesine tık nefes telaş ile peşpeşe koşmalarına ve boğulmalarına gerçekten gerek yok, dinleyenin kulağına teker teker ulaşsalar keike. daha yavaş yavaş konuşsa tek sorun da çözülecek. bayağı bayağı ciddi yapımlarda yer alabileceğini düşünüyorum. mazlumu da zalimi de inandırıcı olarak canlandırabilir.

    ayrıca yukarıdaki arkadaşın dediğine de katılıyorum, gayet karizmatik bir duruşu var. cıvık ikilinin geri planda kalanı gibi yutturulmasına gerek yok.
  • şanssız insan. bir aydır bir kaç saniyelik pozun lincini yedi ancak filmdeki muazzam oyunculuğu o kadar gündem olmadı, üzücü.

    insanlara itici ve sevimsiz gözükmesinden daha ziyade "üsküdara giderken" dizisindeki karakteri dışında özgün bir karakter oynamayıp, hep yancı rollerde devam etmesi müthiş bir yeteneği harcamış olduğunu da gösterdi bu film ile.

    diğer şanssızlığı da şu; nuri bilge ceylan bir söyleşinde de bahsetmişti; babanın filmi olacakken senaryo aşamasında oğulun filmine evrilmişti ahlat ağacı. bu bence hem hikayenin daha sarsıcı olmasını engellemiş hem de bu roldaki enfes performansıyla bir kült filmden olmuş gibiyiz.

    abartıyor muyum diye çok düşündüm ancak "idris" karakteri türk film tarihinin en iyi karakterlerinden biri olmuş . muhteşem oynamış .
hesabın var mı? giriş yap