şükela:  tümü | bugün
  • geçen seneye kadar en fazla bir nivea nemlendirici kremim varken şu an 6, 7 tane krem mi serum neyse işte onlardan oldugun farkettim...

    her akşam sevgili kendi makyajını silerken benim de yüzüme bişey sürüyordu ne oldugunu bilmiyorum, yosunlu mu ne.. serinletiyordu işte kadınlar bilir.
    abi karı gibi her akşam yüzümü bununla silmeye başladım..

    yaşım geldi 26ya hayatımda en fazla bir nivea kullanırken, şu hale bak amk..

    ha birde oglen yemegini ise yanımda goturmek.. lunchman diye birşey var işte onunla.
    ilkokulda beslenme çantası goturmedim eşşek kadar adamım işe beslenme cantasıyla gidiyorum..
  • bilgisayar dergisi okuma alışkanlığı,sevgili gitti,geriye bilgisayar dergileri alma alışkanlığı kaldı.
  • küfretmek.
    evet evet gerçekten bu hatta daha doğrusu küfredebilmek, zira bok derken bile güçlük çeken utanan sıkılan ben, sayesinde her tür küfrü edebilir hale geldim.

    - kız dediğin küfür de edebilmeli! aş bu takıntını!
    nidaları eşliğinde bana bu alışkanlığı da kazandırabilmişti, aynı çabayı yıllarca veren arkadaşlarım avuçlarını yalamıştı demek mevzu aşk'ta imiş. aşkla küfretmeyi öğrendim*.
  • (bkz: güvensizlik)
  • birçok insan için: (bkz: düzenli olarak diş fırçalamak)
  • güne öpülerek başlamak.
  • yalakalık olmalı kanımca, zira yeni bir ihtimalden korkan herkes bu ihtimalle yüzleşene kadar elindekiyle yetinmeye azmeder. söz konusu sevgili olunca da, onun tüm yapılanlara değmeyeceğini bile bile, sırf "ya" ve "acaba" sorularına cevap vermeyecek kadar aciz oluşumuz yüzünden onu iltifatlara boğarız... önce onu sonra da herkesi.
  • yatagi toplamak.. abi bu ne ben bekar adamim yatagi birakirim oyle , gece aynen girerim.. yatak toplama cikti bi de
  • kendisi hayatınızı altüst edip gidince,

    sigara.
  • emniyet kemerini takmak.