• yazdığı dizilerde kızları bir yere kapatma, zorla dans ettirme, zorla üstüne gelinlik vb. giysiler giydirme gibi enteresan fantezileri ısrarla uygulayarak kıza işkence eden kadın düşmanı senarist. sanırım çocukluğunda böyle bir travma var ve bir türlü atlatamıyor. ulusal televizyonlarda, çoluk çocuğun izlediği saatlerde tacize varan bu sahneler nasıl rahatça yayınlanıyor ben asıl onu merak ediyorum.
  • kardeş çocukları diye yeni bir dizi yazmaya girişip yine esas kızı bir yere kilitlemiş olan senarist. neyse ki yapımcıdan bu sefer taciz ve işkence sahnelerine onay çıkmamış ki dizideki kız kapatıldığı yerden ulusal televizyonlarda alenen tacize uğramadan kurtulmuş. ülkede bir çok yeteneksiz senarist var, erkek senarist var ama kadın figürünü aşağılama konusunda bu kadın nehir erdem ile kafa kafaya yarışır. hala ikinci sınıf yapımlarda bile olsa iş buluyor olması beni düşündürüyor.

    mesela atv’nin sen anlat karadeniz dizisinde öpüşme yasamayan eski wattpad yazarı, yeni senarist nehir erdemöpüşme niyetine suni teneffüs yazmıştı. *sırma yanık ise o sahneyi almış aynen yeni dizisinin daha 2. bölümünde kullanmış. *öpüşmenin dudak değdirmek olduğunu sanan bu kadınlar senarist diye geçiniyor bu ülkede. insan diğer dizilerde güzel ve farklı bir olay görür kopyalar anlarım. suni teneffüs’den bozma öpüşme sahnesini kopyalamak nedir? *
  • dizinin adını fazilet hanım ve kızları koyup, fazilet hanımı 50 bölüm boyunca canlandıran usta oyuncu nazan kesala veda yazısında “fazilet’in hikayesini oynamaktı muradım, olmadı” dedirtmiş sabun köpüğü bir senaristtir. nazan kesal gibi usta isimlerle çalışan bir oyuncuya bunu dedirtmek... diziye ismini veren karakterin iç dünyasına hiç girmemek... bu utanç ona on yıl yeter.**

    bu kadın üç dizi yazmış. üçü de başta iyi gidiyormuş gibi görünse de bir süre sonra ani reyting düşüşü yüzünden yapımcısına zarar ettirmeye başlamış. zarar etmeye başlayanca kanal ve yapımcı doğru düzgün final yaptırmadan diziyi bitirmiş. adını ferihe koydum, asla vazgeçmem ve fazilet hanım ve kızları yayından kalkan işleri.

    son işini nasıl batırdığı için:

    (bkz: #76815667)
  • talep var denilen, reytingleri yüksek denilen iki dizisinden yine ayrılmak zorunda kalmış ve dizileri yine finale sürüklemiş senarist. yan karakterlerin hikayelerini o kadar abartır ki ana karakterlerin hikayelerini piç eder. son dizisinde kötü çocuğun hikayesini yazacağım diye işe girişmiş*, 25 bölüm sonunda esas oğlanı daha berbat bir karaktere çevirmekten başka bir iş yapmamıştır. hikayesini yazacağı ana karakter ikinci sınıf kötü karaktere dönüşmüştür. ana hikayeye bağlı kalmayı asla başaramaz. bütün senaristlik kariyeri bir menajerin oyuncularını parlatmaya çalışmakla geçmiştir.

    (bkz: #76815667)
    (bkz: #100603961)

    işte bu yüzden senelerdir sektörde olmasına rağmen haftasonu yayınlanacak 2. sınıf işlere imza atmaktan öte bir iş yapamamıştır. kendi kariyeri de yazdığı karakterler gibidir. asla gelişim göstermez. aynı yerde debelenir durur.

    özellikle genç oyuncuların asla çalışmaması gereken bir senaristtir. sizi işinize küstürür. kabul ettiğiniz hikayeyi sebepsiz yere değiştir, itiraz bile edemezsiniz. mehmet aslantuğ, fikret kuşkan ve nazan kesal gibi ustaları bile üzmüştür. sizi mi umursayacak? uzak durun.
  • whatpadd den alıntılayarak dizi yazıyor sanırım saçmalıklar sinsilelerini murat sonerden dinleyiniz.
  • zalim istanbul dizisinde neredeyse doğmak üzere olan bir bebeğin anne karnında ölüm sahnesini yazmıştır, şeniz karakterini kötünün de kötüsü yapmıştır , ezel gibi entrikalarla dolu bir dizide bile temmuz karakteri ali'nin bebeğini öldürmek üzereyken bebek kurtarılmıştı annesi tarafından , bu çok sert oldu, reyting için bile olsa yakışmadı
  • absürt drama tadında işler yazan senarist. iyice uçtu, sınırları zorluyordu aştı.

    uzun uzadıya sıralamaya gerek yok, sıralanmışı var.

    iyi eğlenceler.
  • allah allah kontesi kim sikti konseptini allah allah kontesi kim dövdü olarak uyarlayıp masumiyet adında yeni bir dizi yazan; kadınları yine ve yine aptal, salak, değer yargıları olmayan, para düşkünü bireyler olarak gösteren kadın düşmanı senarist. tacizci ve hastalıklı erkek karakterleri ise hep küçükken kimse ona sevgi göstermedi diye aklar.
  • çok severek izlediğim güllerin savaşıdizisinin senaristi olduğunu yine " bu diziyi kim yazıyor acaba? diyaloglar çok etkileyici" diyerek annemizi saklarkeni izlerken keşfettiğim yetenekli yazar.
  • kadın düşmanı kadın senarist. yeteneksizliği bir yana bir insanın kafasından sürekli kadına şiddet hikayeleri neden geçer? eleştirel de değil hiçbiri. biri döver, öteki tecavüz eder. bunları yazınca ne oluyor? bunlar nasıl rağbet görüyor inanılır gibi değil.
hesabın var mı? giriş yap