şükela:  tümü | bugün
  • bu ne lan habire önümüze çıkıyor. bi kaç tane salak ve bunları 5 saniye izlemek zorunda kalıyorum. bununla beraber bi de ince bi ses ile müzik uygulaması var. ayrıca popiş ne ey amuga koduklarim

    edit: devamını dinledim geldim ve diyor ki o benim kankam dedikodusuz yapamayan!! bunlar orospu çocukluğunu marifet sanıyor ya la
  • dünyanın en gereksiz insanlarının başlattığı akımsı şey. hep de saftirik kızlar çıkıyor youtube reklamında. amına koduklarım.

    kertenkele dansı bitti, bu başladı. şunları algılayıp yok eden bir meteor çarpmadı şu gezegene gitti.

    edit: kertenkele değil uzaylı dansı olacaktı. hepsi aynı zeka seviyesi ile yapılıyor nasıl olsa.
  • hay kankanin popisine kazık girsin la. yeter amk yeter ulan.
  • allah’ın belası bi reklam şarkısı. akımınıza sokayım piç kuruları.
  • seni de kankanı da popişini de youtubedan nefret ettirdiniz ulan
  • bu şarkıyı yapanın da, değişik değişik videosunu çeken o kezbanların da anasını sikeyim.
  • popişinde kurt var sanki yerinde duramıyor ki diye devam eden iğrenç slogan.
  • yeni nesille ilgili son kalan umutlarımızı da yok eden boktan bir akım. ananızında keşke vajişinde kurt olaydı da sizi çıkartmayaydı.
  • bir allahın kulu da link vermez mi yaaa!?

    şaka lan şaka, iki üç defa denk geldim de duvara kafa atasım geldi, aman aman diyeyim...

    sığ beyinli internet neslinden bir halt olmayacağını bir kez daha anlamamızı sağlayan iğrenç reklam.
  • youtube reklamlarında denk gelerek haberdar olduğum beyin amcıklaması yaşatan yeni oluşum. sizin beyninize hiç mi kan gitmiyor sayın amına koduklarım. komik mi bu ? eğleniyor musunuz bunu yaparken ? nasıl bir kafa var ya sizde. gördükçe sövüyorum umarım kulaklarınız çınlıyordur. tipini siktiklerim. kusura bakma sözlük çok sinirleniyorum.