• butun bir yil her gun internetcafelerde sabahlamamiza sebep olan oyun
    oyunun mantigini anlasaniz bile strateji ve ordu tipleri icin unite sayilari icin kalem kagita bas vurdugunuz en iyi real time strateji oyunu her saldirinin durdurulma yolu oldugu kadar her savunmanin da kirilma yolu olan nadir bir oyun en guclu unitelere abanip oyunu kazanamadiniz bir efsane

    tarrasqueyu frp haricinde gordugum tek oyun

    ör: sadece 48 probe yapsaniz ve geri kalan butun unitleriniz carrier olsa 19 carrier yapar buda 19*8 interceptor yapar aynı orduyu 48 drone olan bi zerg sadece hydralisk yaparak cok rahat durdurur ve hydralar en ucuz adamlardandir ve cok kolay uretilir ama carrier icin cok ugrasirsiniz. ayni sey terranlarlada yapilabilir sadece goliatlarla aynı sonuca varılabilir ama bir arbhiter her seyi degistirir.

    rpg'si disinda oyuncaklari ve cizgi romanida olan hikaye butunlugu muhtesem bir yapit.

    "carrier has arrived" (bkz: starcraft sirasinda sizi ziplatan bagirtilar)
  • üzerinde stratejiler geliştirebilmek için saatlerin verildiği, 1 hafta boyunca kesintisiz oynanılabilinen, patchler çıkmadan önce protosların river drop ile ortalığı dağıttığı mükemmel oyun
  • ciktigi gunden beri 1 milyonu askin orjinal kutulu satilmis ender oyunlardan biri
  • therion ile ilişkisini feci merak ettiğim oyun. brood war introsundaki müzik ve second skin şarkısındaki efektler..
  • starcraft'ın aldığı ödüller.

    number-one selling pc game of 1998 - pc data
    game of the year -- academy of interactive arts and sciences (aias)
    game of the year -- computer gaming world
    game of the year -- european consumer trade show industry award
    game of the year -- pc powerplay
    game of the year -- gamesmania
    best game of the year -- pcfan
    taiwan gamer's choice of game of the year. -- chinese edition of pc gamer or pc gamer (china)

    hall of fame -- gamespy

    strategy game of the year -- computer games strategy plus
    strategy game of the year -- academy of interactive arts and sciences (aias)
    real time strategy game of the year -- pc gamer
    strategy game of the year -- gamespot
    strategy game of the year -- games domain
    strategy game of the year -- gamesmania
    best real time strategy game - editor's choice -- gamezilla
    best real time strategy game - reader's choice -- gamezilla
    best real time strategy game - reader's choice -- gamecenter
    best real time strategy game - reader's choice -- duelist magazine
    best real-time strategy title -- pcfan

    mulitplayer game of the year - 1999 milia awards
    multiplayer game of the year -- gamecenter
    mulitplayer game of the year -- the gamers net
    best multiplayer title -- pcfan
    best new multiplayer online game -- 1999 codie awards
    best use of online multiplayer gaming (editor award) -- hotgames.com

    best online game - reader's choice -- duelist magazine
    special achievement award - best story -- gamespot
    special achievement award - best multiplayer game -- gamespot
    best use of sound in a computer game (reader award) -- hotgames.com
    #1 reader's top 50 -- pc gamer
    best depth -- pc accelerator
  • (bkz: gui montag)
  • kesinlikle gelmiş geçmiş en iyi rts. rakipleri eline su bile dökemez. genellikle bu oyunun karsitlerini üzen en çok şey herseyin adam yap gönder kuralina göre işlemedigi gercegini kavrayamamalarindandir. sanane yada medicte bi zamanlar serverlari vardi halen mevcutmu bilmem zira sabah 5 lere kadar kasip oynadiktan sonra 6 da kalkip okula yollanmak adama fena koyyodu. zealotlar feci karizma yaratiklardir bide broodwarun acilis demosu vardirki çene kramplari geçirdigimi hatirliyorum. blizzardin cikardigi en iyi oyun...belkide en iyi oyun...
  • şimdiye kadar gördüğüm en iyi real time strategy.herşey yerinde güç dengeleri,unit tasarımları,yaratıcılık.çoğu kişinin düşündüğünün aksine hiçbir ırkın diğerine üstünlüğü söz konusu değil.terranlar seyyar birlikleri ile,zergler ucuz ve çabuk üremeleriyle,protosslar güçleri ve dayanıklılıkları ile birbirlerin üstünlük sağlayacak farkları yok.
    hayal gücü ve tasarımda üstüne başka oyun çıkar mı bilmiyorum.zerglerin burrow özelliği,terranların binalarının havalanabilmesi,protossların ise templarlarının yaptığı hareketler şimdiye kadar görmediğim ve starcraft 2 haricinde görebileceğimide zannetmediğim oyun.
  • starcraftın süperliğini ve rakipsizliğini anlamak için oyundaki üç ırkın işçilerini incelemek ölçü olacaktır. mineral ve gaz toplamalarının dışında üç ırkın işçileri birbirinden tamamen farklıdır.
    terran işçileri, yani scv'ler, insan tarafından kontrol edilen (hep zenciler, niye?) robotlardır. binaları inşa ederler. ayrıca binaları ve unitleri tamir edebilirler. tamir edilebildikleri gibi medicler tarafından iyileştirilebilir veya irradiate kurbanı olabilirler. hem organik, hem mekanik özellikler taşırlar yani.
    zerg işçileri, yani drone'lar, canlı varlıklardır. evrimleşerek binalara dönüşürler (zerg "binaları" da canlıdır) yaralandıklarında zamanla iyileşirler. ayrıca (upgrade yapılmışsa) çoğu zerg uniti gibi gömülebilirler.
    protoss işçileri, yani probe'lar, ufak mekanik robotlardır. binaları çağırmak için geçitler açarlar. her protoss uniti gibi belli bir enerji kalkanına sahiptirler.
    şekilde görüldüğü gibi süperdir oyun. şahanedir falan. süper ötesidir. bir numaradır, kraldır.
hesabın var mı? giriş yap