şükela:  tümü | bugün
  • _______________________________
    @ gladeotomatiksprey adlı çaylak yazar, @kotukedi den bu başlığın açılmasını gelen olumsuz tepkiler sonrasında silinmesini rica etti.

    _________________________________

    adamlar sana bir hizmet veriyor ve senin kendi imkanlarınla uzun vadede satacağın evi kısa vadede emekleriyle satıyorlar.

    sen adamın senden alacağı parayı direkt olarak vermeyeceğini söylersen adam da senden alacağı parayı da evin yeni sahibinden alır. böyle böyle emlakçıları dolandırıcı yaptınız.

    bir adet şark kurnazı çaylak içeren rezaletimsi.
  • sana 925 demiş mi demiş. sen 925 almış mısın almışsın. kendi komisyonunum +25 ekleyerek almış zaten. e bunda ne var yani? sana 925 diyip evi 1 milyon tl'ye satsa eyvallah da 25 bin ki sana bahsetmiş karşı tarafdan alacağız bu tutarı diye. bu olay zaten hep bu şekilde ilerler ki.
    hakkaten bir adet şark kurnazı çaylak içeren rezalet demeye bin şahit ister durum.
  • "k" nı sikeyim sana bir şey olmasın yazar kardeş.

    sözleşmeyi okumadan imza atan bir çaylağın feryadı.

    şunu anlamadım. zenginsen ne diye 25.000 liranın peşinde koşuyorsun. yok efendim 25.000 liraya ihtiyacın var ise ne diye sözleşmeyi eline alıp okumuyorsun?
  • benim anlamadığım nokta, evi satan arkadaşın talebi evini 925e satıp, emlakçının komisyonu olan 25 bini de kendilerinden kesmeleri miydi?

    emlakçının olayı basittir komisyonu ya satın alandan ya da ev sahibinden karşılar. emlakçı da bunu alandan tahsil etmiş. çok anlamsız bir rezalet olmuş kanımca.

    mantıksızlık içeren bir olaydır bu rezalet.
  • komple herkesin yamuk oldugu rezalet.

    1- remax evi istedigi fiyata satamaz, evin sahibi degil satisa aracilik eden bir kurum sadece. aliciya evin fiyati su, saticidan komisyon almayacagimiz icin o komisyonuda size yiktik, toplam odeyeceginiz rakam budur mu demisler? yoksa direkt yalan soyleyerek mal sahibi bu rakami istiyor mu demisler. sizin icin cok onemli olmayabilir ama (bkz: yalan soylemek)

    2- satici olarak ne olursa olsun okumadiginiz kagitlari nasil imzalarsiniz? bu kadar sapsal olup gelip rezalet basligi acmak isterseniz kimse iplemez dogal olarak.

    3- butun emlakcilarin cok sik yaptigi yontemdir bu. burada unutulan emlakci kardeslerimiz aracidir, al sat yapan tuccar degil. alici oduyor diye evi istediginiz fiyata satamazsiniz. bu aldatmaya girer. saticidan komisyon almiyor olmaniz bu gercegi degistirmez. madem satici komisyon vermem diyor, ben de evinizi satmaya araci olmam deyin o zaman?
  • yazıyı iki kez okudum ancak rezaleti ne yazık ki çözemedim. komisyonu alıcı ödesin diye anlaşılmış ve komisyon alıcıdan tahsil edilmiş zaten. ancak siz diyorsunız ki 950"k" ev satışı görünsün, alıcı da ayrı olarak 25 bin daha emlakçıya ödesin. gerçekten de kurnazlık içeren bir olay ama kurnaz olan remax değil.
  • buram buram cahalet kokan, çalışanların emeğinin karşılığını vermemek için takla atan insanları bize gösteren rezaletimsi durum.

    emlak piyasasının ne durumda olduğunu bile bile sözleşme okumamak ayrıca satış danışmanının "komisyon ücreti alınmamasının sonra konuşulabileceğini" söylemesine rağmen buna güven duymanın başka bir açıklaması olamaz. beni en çok sinir eden durum ise "k" kullanımı... siz kendinizi oyun dünyasında sanıyorsunuz sanırım ev alıp satarken de sonucu böyle olur işte.
  • ulan adam 950000 liralık ev satış sözleşmesi imzalıyor ama açıp da sözleşmeyi okuma gereği duymuyor ve gelip burada rezalet başlığı açıyor. bir de üstüne üstlük kendisine hizmet eden emlakçıya hiç para ödemeyeceğini belirtiyor. emlakçı/taksici/galerici karşısında ilk kez satıcı/alıcı haksız benim gözümde. demek ki orospu çocuğu emlakçı başlığındaki emlakçıları böyle böyle bu hale getiriyorlarmış. adam istiyor ki emlakçı onun evini satsın ama ondan beş kuruş almasın, diğer taraftan da kaç kuruş alacağını yine satıcı belirlesin.

    edit: simdi farkettim, soyle bir cumle geciyor bir de; "kendisiyle yaptığımız konuşmada , evin satılması halinde komisyonu karşı taraftan alacağını belirttim."

    yani adam hem "komisyon vermem karsi taraftan al" diyor hem de emlakci karsi taraftan alinca camura yatiyor.
  • ben komisyon vermem... ok
    komisyonu karşı taraftan alın... ok
    ben sizin karşı taraftan aldığınız komisyonu da istiyorum.

    kişisel görüşüm:

    remax haklı,
    o parayı da seke seke ödeyeceksiniz.
    sonra gelip buralara orospu çocuğu emlakcı yazacaksın.
    ulan yaa...