şükela:  tümü | bugün
  • öehhh yeter be dedirtendir.

    114 yıllık tarihi boyunca yakalayamadığı başarıları son 2 senede gören “sonradan görme” takım taraftarının şımarması da dedirtir ayrıca.
    gezi eylemlerinden sonra kazandığınız sempatiyi antipatiye çevirmek için gereken tüm gücü harcadınız. efendi beşiktaş söylemlerinden tutun da küfürbaz halk korosuna kadar. ortamda “efendiyiz “ dersiniz.

    zorla verilen şampiyonluklar, 1,5 dakikada 50 küsur kadar sayın başkanımlar ile her maç karşı tarafın anasını bacısını sikmeler.

    yeter artık 4 sene sizin kaprislerinizi çektiğimiz.

    yenildik, gücümüz yetmedi. ama nedir yahu her gün küfür etmeler, sikmeler sokmalar? lan size tecavüz ettiler biz bunun lafını etmedik şimdiye kadar. siz hala utancınızdan konuşamıyorsunuz bir de “kötü günümüzdeydik, yoksa 8 atardık” mevzusundasınız. adamlar utançlarından 8'den sonra durdu.

    ali sami yen’de izlediğim son maç/derbi. 12 eylül 2009, 3 kere geldik 3 gol attık o sene bursa şampiyon oldu. ondan sonra tövbe ettim zaten beşiktaş maçı izlemicem diye.
    13 puan ile şampiyolar ligi gruplarından çıkıyorsun. girdiğin grupta biri sana 9 tane atarsa, tsyd’de acımadan attığın goller ile karşılaştırırım.

    çok nankösünüz. biliyorum bu yazıya ilk olarak “sizin desteğinize ihtiyacımız yok” diyenler yazacak ama var. devlete muhalefet olup sit alanında inşaat çakan, haybeden yıldız alan, 70 yıl sonra şampiyonluk alan tek takımsınız.

    efendi beşiktaş....

    yersen.

    geçmiş olsun.

    edit: senin gibi bağcılar torbacılarından bahsetmedim ben canım kardeşim, gerçekten beşiktaş'lı (semt) olanlara yazdım, mal değneği. kesme işareti he mi.

    youtube'da tüpçünün babası nasıl tehdit edilmiş, onu da dinleyin bir zahmet. "stadı kendimiz yaptık" masalını da bırakın artık.

    ben semt olarak beşiktaş'tan bahsettim. yıllarca maçka'da okudum. o yüzden aklımda kalan budur. sen siverek'ten yazıyorsan benlik bir şey yok. beşiktaş bir semt takımıdır.
  • (bkz: hahahahahahahahahaha)

    edit: ayrıca beşiktaşlı kesme işareti ile ayrılmaz, oradaki -lı yapım ekidir ve kelimeye farklı bir anlam kazandırır. bizi bu kadar büyük gördüğün için teşekkürler sevgili galatasaraylı kardeşim.
  • vurdukça inletiyor kartalım.
    gecenin bir vakti nasıl dert olduysa artık inan üzüldüm ve içimden şu sözlerin geçmesine engel olamadım.
    yazık lan kimin taraftarıysa.
  • ne şımarıklığı? öehhh yeter be dedirten sizin bu tepkileriniz!
  • prim vermeyin bu renklilere.. 48 saat oldu hala uyuyamamış garibim.
  • o kadar yazi arasinda tespitin kralini yapmissin tebrikler.

    "her mac karsi takimin anasini bacisini sikmeler"

    daha her maca yayamadik sizinle basladik ama gidisatin o yönde oldugunu farketmeniz güzel.
  • kısmen doğru tespittir. kızmayın boşuna. öyle efendi vs. takım falan da değil abartıldığı yada söz edilmeye değecek kadar. en azından efendi takılan beşiktaşlı göremedim fazla. gs süper kupayı aldığında bile bu denli goygoy hatırlamıyorum. beşiktaşın her avrupa maçını gs nin maçı gibi izler sevinirim. ama ertesi gün iki görmemiş beşiktaşlının muhabbetinden sonra bi bulantı gelmiyor değil. dediğim gibi kızmayın boşuna. gerçek bu gençler.
  • şımarık galatasaraydır.
    kro fenerbahçedir.
    delikanlı beşiktaştır.

    bi öğrenemediniz gitti.