guxex

  • 452
  • 55
  • 4
  • 0
  • evvelsi gün

mini etekli bir kızın arkasından merdiven çıkmak

ulan kadın mini etek giydi diye kafamı çevircem beklicem bilmem ne. giymesin kardeşim o zaman benim özgürlüğümü kısıtlamasın. zaten merdivenden çıkarken birinin götüne bakıyorsun bunu normal karşılıyoruz cunku orda ilginç bi sey yok. ama baktığın nokta mini etek olunca sorun oluyo. ha siktir ordan. gayette bakar erkeğin doğası bu ha laf atmak veya başka bi seye dönüşürse o zaman is farklı ama bakmak. no dostum no sen mini etek giydin diye ben kendimi kasamam bakar geçerim.

normalde bi kadına genel olarak baktığında bi sorun yok ama o kadın çıplak sa aynı şeyi yaptığında sen suçlu oluyosun mantığa bak. doğanın kanunu bu malesef önemli olan sınırlarını bilmek. yoksa herkes herkese bakıyor.

devamını okuyayım »
02.06.2018 13:29