alien isolation
-
joystiq'teki eleştiride şöyle bir şey deniyordu: "oyunu bitirmekten ziyade oyundan ve bana yaşattığı kabustan kaçmış gibi hissediyorum."
geçen gün şöyle bir muhabbet yaptık. oyunların giderek birbirlerine benzediklerinden, oyuncunun elinden fazla tuttuklarından falan dert yandık. dünyanın en iyi fikrini de bulsan gidip standart bir oyun yapacaklar nasılsa dedik vesaire...
alien isolation, son yıllarda yapılmış en tutkulu, en cesur büyük oyunlardan biri. grafik, ses deyip duruyoruz. önemli olan, bu bileşenlerin belirlenmiş esas vizyonun hizmetinde olmaları. nedir o vizyon? ilk alien filmi izleyiciye ne hissettiriyorsa, oyuncuya fazlasını hissettirmek. bunu acaiyip iyi yapıyor işte isolation, geniş kitlelere de hitap edeyim endişesine kapılmadan.
valla eksiği gediği falan bilemem de... benim gözümde çok saygın oyun, çok.
ekşi sözlük kullanıcılarıyla mesajlaşmak ve yazdıkları entry'leri
takip etmek için giriş yapmalısın.
hesabın var mı? giriş yap