şükela:  tümü | bugün
  • online olarak bir çok programa katılabileceğiniz ve sertifikalı eğitimler veren kurum. tüm eğitimlerin sonunda sınav yapılmaktadır. sınavda başarılı olan adaylar istanbul işletme enstitüsünün hazırladığı sertifikayı 49 tl ye satın alabilir. tabi 7 tl kargo ücretide dahil.

    da ne faydası var bir hafta içinde istediğiniz bir programdan bir sertifika alabilirsiniz. taş atıpta kolunuz bile yorulmaz. he ben çalışır eğitimimi alırım ögrenirim kendimi geliştiririm derseniz o başka.

    bilemiyorum altan çok sinmedi içime.

    olum malmısın bu manyak bişi şöyle ki diyen varsa beri gelsin yeşil ördek gibi.
  • aynı anda farklı iki eğitim programını seçebileceğiniz çok kaliteli olmayan online eğitim sitesidir.

    genel muhasebe dersinde bir kez derse giriş yaptım finansal yönetimde direkt sınava girdim ve başarılı oldum. hobi amaçlı eğitimlere katılabilirsiniz, eğitimlerin sizin ufkunuzu iki katına çıkaracağını düşünmemeniz ilerde hayal kırıklığına uğramamanız için önemli.
  • verdiği eğitimler -online eğitimleri de dahil- slayttan okuma şeklinde olan bir sistemdir. adamların olayı zaten şu; normalde slideplayer.biz.tr gibi sitelerden daha kapsamlısını bulabileceğin eğitimleri ücretsiz diye sana sunuyorlar. sende bu sözde ücretsiz slaytlara 49+7 tl'lik ücretle satın alıyorsun. ha tek artısı cv'ine koyabileceğin üç-beş parça bir şeye sahip oluyorsun.
  • hocaları bildiğin yemekten sonra meyve soyarken evden ders veriyorlar. üstelik sitede gereksiz bi ton "eğitim" var. abim cv hazırlamanın sertifikası mı olur allah aşkına dedirten portaldır. 59 sertifika 13 kargoda cabası. bir ara bunlar da 100 tl ye 12 sertifika veren andavallardan mı diye sormadan edemedim kendime ama sonra bir sınavda girenlerin %70 nin başarısız olması fikrimi değiştirmedi değil. ama bak şuna hertürlü varım. yeterli sayıya gelince ver eğitimini sınava cüzi bi para al. sertifikayada 59 lira biç. ortada hayali bi olay var internetten sınav da fikrimce çok lakayıt
  • uzaktan eğitimleri hakkında bilgi sahibi olmak istediğim oluşum.
  • ilim irfan yuvasıdır.

    haftada 1 kez uzaktan canlı dersler ile beraber katılımcılarına haftanın 5 günü akşam saatlerine öğretmen atayarak sertikaya değer dersler almanızı sağlıyor.birbirinden güzel dersler sonrasında sertifikanızı ücretsiz olarak alabiliyorsunuz.eğer basılı istiyorsanız da 59 liralık bir soğuk damga ücretini ödeyerek sertifikalarınız sahibi olabiliyorsunuz.

    işaret dilinden tutun satış pazarlama tekniklerine kadar bir çok eğitimi bu site üzerinden alabilirsiniz.en sonda yapılan sınav ile 50 puan üzeri alanlara bir sertifika kodu gönderiliyor.bu kodunu kariyer.net linkedin gibi profilleriniz de paylaşarak cv incelemelerinizde bir adım öne geçmiş oluyorsunuz.

    verilen eğitimler o kadar kaliteli ki,ücretsiz olması da cabası.eğitim ve danışmanlık hizmetini ücretsiz veren ilk ofis kesinlikle burasıdır.böyle bir oluşumu türkiye'de görmek cidden sevindirici.

    yöneticilerinden çalışanlarına kadar herkes sizin ile ilgi ve alaka içinde,memnuniyetten boğuluyorsunuz adeta.

    ücretsiz uzaktan eğitimleri görüp katılmak istiyorsanız eğer ;

    https://www.iienstitu.com/online-egitimler/

    konu ile alakalı bilgi talep eden arkadaşlar varsa memnuniyet ile yardımcı olabilirim.
  • fon kaynagını ve verdigi sertifikaların gecerlilik durumunu merak ettigim kurulus.

    haftada 2 dersten yılda (hadi tatilleri cıkar) 60-80 sertifika alinabilir gibi gozukuyor.