• ayrıca oyun dünyasının alfred hitchcock u olarak görülür.
  • gamespy'da kendisi ile doom 3 hakkinda quakecon'da yapilmis bir roportaj okuyabilirsiniz:

    http://www.gamespy.com/quakecon2003/carmack/
  • directxe olan antipatisinin temel sebebinin portability oldugunu dusundugum kisi.
  • "godfather of smooth scrolling graphic software" diye anilan adam. yani o kareli kareli pixel pixel grafikten duz grafige en duzgun gecisi yapan adam sifatini layik gormusler.
  • (bkz: god mode)
  • saclarini kestirmi$.
    (bkz: saclar gitmi$)
  • baba olmus insan.
    http://pc.gamespy.com/pc/doom-3/539265p1.html
    `while the gentleman would've loved to attend the event this year, the day prior to the keynote speech saw the birth of his first child, (with katherine anna kang) christopher ryan carmack -- the boy is being called ryan by his parents. good name. `
  • id softwarein kendini asmis coderi...
  • directx ilk çıktığında john abimiz dönemin popüleri olan opengl konusunda otorite sayılacak isimlerden biriydi. directx, iyiydi, hoştu, kolaylık sağlıyordu ama opengl desteklemiyodu. dolaysıyla directx, john için baştan eksik yapılmıştı. sevmedi, sevemedi. denedi ama beğenemedi bir türlü. en sonunda özetle "ya opengl desteklersin ya da directx in rezil ötesi olduğunu kabul edersin" anlamına gelen bir açıklamayla microsoft a restini çekti. sonuçta istemeye istemeye eklemek zorunda kaldı microsoft.
    directx in temeldeki çıkış amaçlarından birinin sun ın opengl ine rakip olmak olduğunu düşünülürse john abinin etki katsayısı rahatça hesaplanabilir.
  • fingerinden bir kesitle taniytalim kendisini

    2/8/98
    ------
    just got back from the q2 wrap party in vegas that activision threw for us.

    having a reasonable grounding in statistics and probability and no belief
    in luck, fate, karma, or god(s), the only casino game that interests me
    is blackjack.

    playing blackjack properly is a test of personal discipline. it takes a
    small amount of skill to know the right plays and count the cards, but the
    hard part is making yourself consistantly behave like a robot, rather than
    succumbing to your "gut instincts".

    i play a basic high/low count, but i scale my bets widely -- up to 20 to 1
    in some cases. its not like i'm trying to make a living at it, so the
    chance of getting kicked out doesn't bother me too much.

    i won $20,000 at the tables, which i am donating to the free software
    foundation. i have been meaning to do something for the fsf for a long
    time. quake was deployed on a dos port of fsf software, and both doom and
    quake were developed on nextstep, which uses many fsf based tools. i
    don't subscribe to all the fsf dogma, but i have clearly benefited from
    their efforts.

    usengecligimi paylasmayan birisi bana cevirisini mesajla gonderene -ya da ben bos vakit bulana- kadar idare edecek bir ozet: "istatistik bilgim fazla sansa ve karmaya vs inancim az oldugu icin kumar sevmem, bi blackjack oynarim. gecende de oynadim, 20.000$ kazandim, onu da free software foundationa verdim zaten, hani nextstep filan kullandik zamaninda adamlara sukran borcumuz var. evet arkadaslar, kurbanlar surdakği altara, egoztik meyveleri de sunaga birakin, isi bitenler cekilebilir"
hesabın var mı? giriş yap