şükela:  tümü | bugün
  • 6 aylık taahhüt verdiğinizde aktivasyon ve kurulum ücreti ödemeyeceksiniz diyip, 12 ay sonra iptal ettirmek istediğinizde aktivasyon ücreti fatura eden firma. kayıtları inceleyeceklermiş, bir şey çıkacağını sanmıyorum.
    edit: ertesi gün arayıp kayıtları incelediklerini, herhangi bir ödeme yapmayacağımı bildirdiler. hızlı geri dönüş yaptılar, edit şart oldu.
  • kesinlikle önermiyorum. her hafta mutlaka internetimin olmadığı gün oluyor.
    mesela şuan internetim yok, müşteri hizmetlerini arıyorum cevap veren yok.
    planlı internet kesintisi ayağına da bazen kendileri kesiyorlar. ne ulan bu elektrik mi ?
    not: müşteri hizmetleri en sonunda açtı, neymiş efenim güncelleme çalışması yapılmaktaymış. geçen gün haber verdin şimdi neden vermiyorsun !

    tanım: güncelleme çalışması ayağına sürekli internet bağlantısı sorunu yaşanan sözde internet sağlayıcısı !
  • 18.09.2018 editi.

    günlerdir kendilerini arayıp sorunumun bir an önce çözülmesini talep ediyorum ama ne ilgilenen var ne de umursayan. 1 haftadır internet kullanamıyorum. 1 haftadır bir sorun çözülemez mi kardeşim ya? bir hafta oldu lan bir hafta. hangi yılda yaşıyoruz ya? bir haftada çözülemeyen sorun mu olur? alt yapı çalışması var deseniz anlarım sabrederim ama bana sorun yok, sorun görünmüyor diyorlar ya. çıldırıyorum arkadaş. kesinlikle ama kesinlikle müşteri hizmetleri ve çözüm diye bir şey yok. bana çözüm üretmek yerine bilgi veriyorlar. utanmadan çıkıp modeminizde bu kadar bu kadar download değeri görünüyor diyor. ya kardeşim göründüğü gibi olsa ben seni neden arayayım? bu dediğin değerler senin bana tanımladığın maksimum değerler. ben bu bahsettiğin değerleri zaten alamadım hiç. sağlamken de alamadım. sorunun sıkıntının kendi serverlarından kaynaklı olduğu o kadar belli ki tracert çıktılarına bakan sıradan insanlar bile bunu anlar. ama beyfendimizler incelemiş ve sorun olmadığı kanaatine varmışlar. lan olm 240 ping yazıyor orda. nasıl sorun yok lan? 240 ping ne? saç teliyle mi bağlanıyorum da 240 ping olsun? bazen gece saat 3 gibi düzeliyor her şey normal seyrine geliyor ama o da çok uzun sürmüyor. yani mesele şu eğer sorun bende olsa bu kendi kendiliğinden düzelmez. ama ne hikmetse düzeliyor.

    velhasıl kelam kendilerini tüketici hakem heyetine vereceğim. yok abi öyle haksız kazanç elde etmek. sözleşmedeki şartlarını yerine getiremiyorsan faturanızı ödeyin diye mesaj atmayacaksın. kimseye de zerrece tavsiye etmiyorum. karşınızda muhatap yok. kesinlikle yok. aradığınızda fazla ilgili görünüyorlar ama buna kanmayın. teknik destek sıfır. belki de eksilerde.

    --------------------------------------------------------
    13.09.2018 tarihinde 20:45 sularında cs go oynarken bir anda oyun içinde pingim yükseldi. kısa süreli bir dalgalanma olduğunu düşünerek kısa süre bekledim. daha sonra düzelmeyince modemi resetledim. bi kapat aç belki şarj olur mantığıyla. baktım yine bir düzelme yok. hemen teknik destek için aradım. kayıt oluşturup geri döneceklerini söylediler. yaklaşık 15 20 dk sonra geri dönüş yapıldı. bana çeşitli yönergeler ilettiler. bunları yerine getirdim. modem aç kapat ethernetle bağla speed test yap tracert çıktısı oluştur şeklinde. bunları yerine getirdim. bütün kayıtları oluşturup bir rapor halinde whatsapp üzerinden kendilerine ilettim. tracert raporundan anladığım kadarıyla modemimle ilgili bir sorun yok. ancak internete bağlanmak için netspeedin acıbadem'de bulunan sunucularına erişmekte problem yaşıyordum. karşı sunucunun cevap verme süresi yani ping 300 lerde 250lilerde geziyordu. saatlerce vaktimi aldılar. ancak hiçbir çare bulamadılar. bulamadıkları gibi bir de suçu bana attılar. modemim arızalıymış. işe bakar mısınız 20.45te (saat yaklaşık örnek olarak) çalışan modem 20.46da çalışmaz oluyor. olağanın dışında hiçbir şey yokken. çok enteresan değil mi? onlara göre ben 75 mbit internet alıyormuşum. yahu sen şaka mısın sana ben speed test yapıp gönderiyorum kardeşim orada 1 mbit bile olmayan bir hız var. 250 300 küsür ping var ve sen hala bana biz bu kadar veriyoruz mu diyorsun? şaka falan mı bu? 8 5 mesai yapıyorum ve akşam eve geldiğimde interneti kullanıyorum. bu süre zarfında evde olanlar internet hızındaki değişikliği fark edemiyorlar, etseler de bir bilgileri olmadığı için müdahale edemiyorlar. işten geliyorum ve bir bakıyorum ki hala sorun devam ediyor. işin komik yanı hala ne arayan var ne soran var. arıyorum tekrar durumu anlatıyorum. 2 gecedir internetim yok ve bu sorunu çözmek için zerre teknik destek verdikleri yok. ilk başta çok kanım ısınarak almıştım bu servisi ama bu iki etti. ikidir kesinti yaşıyorum ve uzun süreli kesintiler bunlar. birinde istanbul'daki yoğun yağışı bahane ettiler şimdi de problemin benden kaynaklı olduğunu iletiyorlar. tracert çıktısı elinde mi kardeşim diyorum? bak bakalım orda yanıt vermeyen benim modemim mi senin sunucun mu diyorum ses yok. kaydınızı oluşturduk teknik destek vereceğiz deyip duruyorlar. bu saat oldu hala arayan soran yok. hala internetim problemli ve kıllarını kıpırdattıklarını sanmıyorum. hız olarak oldukça memnundum. ama iyice gözümden düştüler. zerre teknik destek yok. anlayan birinin de çalıştığını sanmıyorum. adam bana durmadan fabrika ayarlarına sıfırla diyor ya. ya hey dayıoğlu, kendinde misin sen ya? bi kapat aç düzelir kafası nedir? sen teknik destek değil misin? bana benim yapabildiğim dışında bir destek sağlamıyorsan bana ne faydan var? çok bariz şekilde istanbul sunucuları patlamış anlaşılan tek şey bu. 2 gecedir mağdur ettiler. bir de vermedikleri hizmetin parasını isterler yarın. rezalet ötesi rezalet yani.

    whatsapp destek hattından yazıyorum insan bir geri cevap verir, hiç olmadı arar. ya siz ne işe yarıyorsunuz sahiden?

    teknik desteğe dair zerre bilgisi olmayan internet servis sağlayıcısı. tek bildikleri sıfırla karşim. sıfırla ya sen. hallolur o. her şey yolunda sen raad ol sıfırla.
  • perşembe evrakları mng kargo ile alıcı ödemeli gönderdim.

    cuma 13.00'te evrakların ulaştığını bildiren mh temsilcisi onay istedi verdim.

    cumartesi saat 19.00'da ttnet aboneliğimin iptalini bildiren sms gönderdi.

    19.15'te netspeed kullanıcı adı şifre bilgisini sms ile gönderdi.

    ttnet ile 16 mbps'e kadar 100 gb akn'li interneti 70 tl'ye kullanıyordum. taahhüt yenilemem için aynı tarifeye 74 tl'ye teklif ettiler.

    netspeed ile 16 mbps'e kadar sınırsız interneti 52 tl'ye kullanacağım.

    tek korkum ip tv ve netflix ile ilgili problem yaşamaktı. izlenemediğine dair yorumlar okumuştum. akıyor maşallah.

    çok başarılı internet servis sağlayıcı.
  • kopmalar nedeniyle müşteri hizmetlerini aradığımda, ttnette de o kadar kesinti oluyor cevabını veren ilginç firma.
  • şu an gene patlamış iss. kardeş niye gidiyor bu internet amk bir açıklama yapın, bir şey yapın.

    tam düşmanlara al sana bombe yapacakken gitti. yazıklar olsun ya.
  • turknetzammindan sonra bunlara gectim. turknet 85 olmustu. bu 66 lira. ama yakinda 75 civari yaparlar heralde. olsun yine ucuz.

    bu firmalar turktelekomdan altyapi kiralayip onu bize satiyorlar. bu evde adsl olarak ttkom, turknet ve simdi netspeed kullaniyorum. zerre fark gormedim. ayni bokun turuncusu. zaten bunlarin tamir durumu da yok altyapi bunlarda degil. o yuzden yemisim kotu musteri hizmetlerini. sorun olursa zaten ttkom hallediyor. hattim azami 15mbit destekliyor ttkom'a gore. hiz testinde 13 aliyor ama dalgalanma yok.

    edit: ping 12ms.
    ttkom esdeger paketi 24 ay kalma sozune 88tl. netspeed'de taahhut yok 66tl.

    son olarak merkezleri denizli'de. her seyin merkezinin istanbul'da olmasina karsi destekledigim baska arti puan.
  • bir yılı aşkın süredir kotasız 35 mbps hız paketini kullanıyorum. son birkaç aydır download hızı ise 6 mbps.

    toplam beş altı kez kopmalar oldu. bunlar genelde gün içinde üç dört kez, bir iki saat aralıklı kısa süren kopmalardı. modemim öyle harika bir şey değil belki onun da etkisi olabilir. zaten biraz araştırıp wifi ayarlarının detaylarını öğrenip uygulayınca bu sorunum da ortadan kalktı gibi. özetle f/p olarak beni memnun eden bi iss. turknetten artısı ise canlı müşteri hizmetleri olması.
  • dünden beri üzüyor kendileri. bir buçuk senedir tık dememişti halbuki. iki gündür, modemde her şey normal gözüküyor ama internet bağlantısı alamıyorum. oyun ortasında kopuyor bazen ve piç ediyor tüm zevki. kısa sürede normale dönmesini temenni ediyoruz ailecek