*

  • turnusollu ad hominemli entrylere değil de, içeriğinde şu tabiri bulunduran entrylere ifrit olmaya başladım arkadaşım...
    kullanmayın artık..
    bi müddet kimse kullanmasın bunu..
    kullanmayalım..
    valla dünya bi nebze de olsa daha hoş hal alabilir...
    yoksa, sunmaya çalıştığınız oturaklı izlenimle taban tabana zıt bir görüntü elde ediyorsunuz haberiniz olsun..
  • "bircok konuda" ile desteklenir. "bircok konuda kendisiyle taban tabana zit dusunsem de..." diye giris yapilir ki "ozguven"e halel gelmesin. iki bileseni var: taban tabana zit olunan ve taban tabana zit olan (?? "benzeyen" ve "benzetilen" gibi). bazen olunan da olan da dandikodur. bazen de olan dandiko, olunan misal roger penrose'dur, gazali'dir, hulasa muhim bir sahistir. bu vaziyet ise cumleyi duyan (daha cok: goren. cunku dandikoluk "sosyal medya"nin isidir) insanda "la sen kimsin? taban tabana zit olsan ne olmasan ne?" intibai uyandirir. en azindan uyandirmasi gerekir. yani.
  • hayatımız seçimimize (ve rastlantılara) bağlı olarak birbirinden çok farklı görünümler, zıt duygu ve yaşantılara evrilebilir durumda. birbirine taban tabana zıt olabilecek kadar. o zaman kasmadan önümüzden yemeli, anlık karar verdirici duygu ve sezgilerimizden gitmeli. iki zıt hayat da bize aitse, ikisi/hiçbiri de bize ait değildir. ne kadar dönersen dön kıçın yine arkanda*. burada kasmama gerekçesi götümüzün acımayacağı değil, göt hiç acımayacak olursa yaşamımızın hepten yalan çıkabileceğinden. (bkz: sevdiğin)

    babam sadık ama azgındı, ben ona benzemediğimden, erkek ölgünlüğümden acı duyardım. anam, yok aynı babansın diyor. bir kardeşimi açık açık, birini alttan yürüyor da kendini saklıyor biçimde onun asıl ardılları görürdüm. ben haklıysam da (babam gibi değilsem) öbür türlü algılanabiliyormuş. bu da garip. insan farklı, dahası taban tabana zıt görülebiliyor. belki biri de ötekisi de olmayabileceği, veya sabitse bile olduğundan farklı duyumsanabileceği için insan insan.
hesabın var mı? giriş yap