şükela:  tümü | bugün
  • muhtesem bir turk klisesidir. genelde iki aile bir yere giderken kullanilir. tasarruf, samimiyet, ozveri gibi bircok ogeyi icinde barindiran bir taleptir.
  • tam bir fiyasko olan şirket. bu app'in şirketinde çalışanların egosu küçük dağları ben yarattım havasında. hele ki iş görüşmesinde "beni tanıdın mı?, beni nasıl tanımazsın ben .... yapan adamım şimdi tanıdın mı beni, benim 100'den fazla ... var." gibi laflarla gönlümü adeta fet etmiştir.

    firma gerçekten şaşalı bir firma mı diye bir google'ladım daha ilk arama sonuçlarında logolarının anlam veremediğim bir şekilde araklanmış olduğunu gördüm. microsoft ile bağı var mıdır yok mudur tabi bilemiyorum. ancak eğer gerçekten de böyle ise ayıp lan emeğe saygı biraz!

    firma logosu
    http://oi59.tinypic.com/8znplc.jpg

    çalınan microsft tag app logosu
    http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/…arge
  • gayet mantıklı bir fikir. üye olalı 1-2 ay oldu sanırım 2 hafta sonra başlayacakmış sabırsızlıkla bekliyorum. hergün işe giderken aynı bölgeye giden bir yada iki kişiyi alırsın benzin parana ciddi katkısı olur ve trafik çilesinede çözüm olabilir ileride neden olmasın? uber kadar önemli bir konuma gelebilir diye düşünüyorum.
  • özellikle ev-iş arası rutin rotaları hedefleyen şehir içi araç paylaşım uygulaması.

    sürücü ya da yolcu olarak nereden nereye gittiğinizi belirterek yolculuk yayımlıyorsunuz, aynı rotadaki bir sürücü ile bir yolcu birbirine ok derse her ikisi arasında iletişim başlıyor ve birlikte seyahat ediyorlar. yolcu makul bir miktar ödeme yapıyor, benzin masrafını bölüşmüş oluyorlar.

    ben geçtiğimiz hafta 5 yolculuk yaptım, gayet keyifli ve konforluydu. daha önce de pek çok kez blablacar kullandığım için konsepte hakimim zaten, yeni insanlarla tanışmayı seviyorum.

    ankara ve istanbul'da hizmet veriyor. ios ve android için indirip deneyebilirsiniz.

    mecidiyeköy - ümraniye arasında kullanıyorum ben, çok sayıda ilan oluyor. bu hat üzerinde işe gidip gelen varsa yeşillendirebilir.
  • ankara'da ev-iş arası mesafesi uzun olanlardanım. kendi aracımla gidiyorum ve bir dönem merak sardım, yükledim telefona. arasıra tek tük 2-3 kişi ile yolculuk ettim, aslında ev-iş arası rutin seyahatleri hedef alan bir uygulama. şimdi birkaç ay sonra gençten bir arkadaşla karşılaştım, sabah akşam beraber gidip geliyoruz. uygulamanın gereği, yolculuk için kullanıcılardan karşılıklı onay alındıktan sonra yolculuk yapılıyor ve uygulamanın mesafeye, araca vb. göre belirlediği ücret direkt hesaba geçiyor, elden ödeme yok. tabi cüzi bir de kesintisi var uygulamanın. ancak biz bu arkadaşla her gün gidip gelmeye başlayınca uygulama üzerinden her sabah akşam yolculuk onayı almak zul gelmeye başladı. bunu unuttuğumuz zamanlarda da çocuk vites kolunun oraya ücreti bırakır oldu, ben zaten para işlerinden hiç hazzetmem de; kendimi inceden dolmuşçu gibi hissetmeye başladım. parayı alıp kolçak kapağını açarak içine bırakıyordum çünkü. sjdfklsdf lakin çocuk efendi, saygılı, düzgün birisi. gençten dedim ya, aldığı para belli (küçümsemek için konuşmuyorum, türkiye şartları malum) ve ben de artık vicdan azabı duymaya başladım. yani iş uygulama üstünden devam etseydi sanırım bu kadar rahatsız olmazdım ama bu defa da "ulan zaten aynı yolun yolcusuyuz, para almasam nolur sanki" demeye başladım içimden. velhasıl kelam, bizim gibi duygusal insanlara gelmiyor bu tarz uygulamalar be. almanlar kullansın, fransızlar falan kullansın da biz kullanmayalım ya.
  • sayesinde kanserli çocuklara umut vakfı isimli organizasyondan haberdar olduğum ve elde ettiğim kazancın tamamını yine uygulama içinde yer alan bir seçenekle kolay bir şekilde kaçuv’a bağışladığım yolculuk paylaşım uygulaması.

    özellikle istanbul için son derece kullanışlı, son derece faydalı bir hizmet. umarız yaygınlaşır.