şükela:  tümü | bugün
  • bu gün yayınlanan yazısının ana konusu. hdp'nin barajı geçmesi hem çok kritik, hem de bazı adayları toplumsal açıdan çok önemli figürler. yılmaz bey 2. kısma odaklanmış.

    https://www.sozcu.com.tr/…i-tek-kollu-adam-2449152/

    cb:ince
    mv:hdp

    edit: hdp ile ilgili biz de mükemmel demiyoruz. ancak:
    herifler zaten 5 milyon kişiden oy alıyor. temsil edilememelerinin sebebi ne senin benim aydın fikirlerimiz, ne sayılarının az olması. tek sebep adaletin olduğu yerde olamayacak %10 barajı. o zaman baraj yıkılmalı. barajı yıkacağız diye 16 yıl önce başa gelen parti dediğini yapmadıysa o baraj o partinin başına yıkılmalı.
  • adam haklı beyler dağılın.
    cb:ince
    mv:hdp
    edit:tamam arkadaş vermeyin oy kimse sizden oy dilenmiyor. ne olursa olsun bu hdp'ye kustuğunuz nefreti keşke diğer durumlarda da görseydik belki memleket bu şekilde olmazdı, kürt veya hdp mevzu bahis olunca hemen bir nefret söylemi veya bu yanlış, şu yanlış yapıldı demeler sonrasında akşener'e veririm daha iyi demeler konuşurken batıyorsunuz amk bari başlığı kirletmeyin, komik gerçekten.
    edit1:uzman terörist ilan edici arkadaşlarımız başladı özelden terörist ilan etmeye. ulan allahsızlar yazdığımı anlamıyorsunuz bari belli etmeyin.
    edit2:son terörist bükücü arkadaşlardan gelen mesajlar, hayır nasıl hemen terörist oldum ben hala onun şokundayım. kriterleri yazarlarsa sevinirim gerçekten öğrenmek istiyorum ben sadece fikrimi söyledim bu kadar saygısızlık olmaz.
    birkaç örnek;
    @esvet17
    "ulan atatürk görse ilk sizi asardı. bizde atatürkçüyüz ama hdp ye oy verecek kadar kansız degiliz"
    @exyy
    " pkk lı lütfen"
    @tescillimarka
    "kandilde havalar nasıl yağmurlu mu?"
  • adam haklı falan değildir . hdp ye oy vereceğime 2+1 bahçeliye oy veririm daha iyi. tüm oylar ince'ye.
  • hdp dışında oy verilecek parti mi vardı diye cevap verilmesi gereken yazı... cb için de ince tabi ki...
  • adam haksız beyler dağılın. chp hayır kurumu değildir, kızılay değildir.

    hele selocan 7 haziran 2015'te aldığı %13'ün gerektirdiklerini yapamadıktan sonra.

    ısrar üzerine geçerken uğrayan edit akbayram: "hayata dönüş operasyonu" bu ülkenin tarihindeki en önemli insan hakları ihlallerinden birisidir. bireysel olarak adaylığının desteklenmesine bir şey demem. ama bu hdp'nin 7 haziran'dan sonra yapması gerekenleri yapmadığı gerçeğini değiştirmez.
  • muhalif partiler hdp'nin baraj sorununu ortadan kaldırmak için, hdp'ye oy vermesi daha doğru olur.

    hdp daha sonra kendisine yapılan bu iyiliği 2. tura kalan cb adayına fazlasıyla ödeyecektir.

    ha bu arada; kürtler ince'ye oy vermez diyenler; bak bakalım kürtler ince'yi nasıl cumhurbaşkanı yapacak.
  • kürt seçmenin iyi parti'ye oy verdiğini gördüğüm gün ben de hdp'ye oy vereceğimdir. dolayısıyla (bkz: boş küme)
  • hdp barajı aşmalıdır nokta net.

    not:incespor.
  • yılmaz özdil'den hdp'nin diğer tüm milletvekili adayları için de aynı özenle ve ayrıntıyla yazılar yazmasını bekliyoruz. mesela aponun yeğeninden, şeh said'in torunundan falan.
    oku: #77741834

    (bkz: memleketin iyiliği için teröriste yardım etmek)

    yazıyı okudum. veli'yi tanımam etmem, bilmiyorum. hdp'nin parti olarak pkk terörüne borazanlık yaptığı ortada.
  • biz özdil'in abd yandaşı olduğunu biliyorduk. fakat bu derece olabileceğini aklımıza getirememiştik.

    ne demek ankara ortasında bomba patlatan bir faşistin cenazesine giden partiye oy vermek! delirtmeyin adamı!

    ayıp be! çok ayıp be! yahu hiç mi acımanız yok, katlettiler, ekin gibi biçtiler kardeşlerimi... onların siyasetle alakası yoktu. onlar pkk nedir, akp nedir, chp nedir bilmiyordu. hiç edildiler hiç! ne çabuk unuttunuz be o günleri namussuzlar!

    hala diyor hdp'ye oy vereceğim. ver beyinsiz! ver de nato-abd bombaları patlatmaya, ülkeyi cehenneme çevirmeye devam etsin. kürt çocuğu hendeklerde can versin. bizim çocuklarımız fikri bile olmadığı bir şey için pisi pisine katledilsin.

    başkan apo diye can atan tak namussuzları cirit atsın ülkede, pis pis sırıtsınlar. bu mu istediğiniz. ulan meseleniz koltuk ise, herkes bir partiye verir olur biter (tabii o parti de temiz ise).

    sen örgütlenme, sen bu sıcakta tek bir bildiri dağıtma, sen insanları ikna etme, sen gözaltına alınma riskine karşı bir gün bile mücadele etme, ama sonra çık hdp'ye oy vermek adına aklı ver. kimsin be sen!

    **

    veli saçılık'a gelince (madem ki lafı geçti onu da es geçmeyelim) kendisini destekleyenler vardı, işe dönme mücadelesine (görüşlerimiz ayrıdır ancak mücadelesi haklıdır tabii ki) bazı kurumlar destek oldu, kimisi destek ziyaretinde bulundu, kimisi onunla beraber gözaltına alındı.

    veli saçılık, twitter'da olmadık laflar etti kendisini destekleyenlere. hele ki işçi sınıfı için mücadele eden sosyalistlere olur olmaz laflarla saldırdı. tıpkı candan badem soytarısı gibi.

    hdp ise onun direnişe başladığı gündeki düşüncelerine göre hiçbir kurumu harekete geçirmemişti. hdp, o kadar milletvekili gücü, üye sayısına rağmen veli saçılık'ı 10 kişilik-15 kişilik eylemlerle baş başa bırakmıştır. kesk, tek kelime ile susmuştur.

    sonuçta kendi sözlerini çiğneyen biridir ve emperyalizmin partisinde adaydır. kendisi vekil olmayı hak eden biri falan değildir. hakları parababaları devleti tarafından gaspedilen binlerce insandan biridir, o kadar. kimse kimseyi azizleştirmesin.