şükela:  tümü | bugün
  • aylardır kullandığım ve hattımda hediye olarak tanımlı olan fizy servsini kullanamadığım rezillik.

    1 ocak itibariyle şarkıların sadece 30 saniyelik kısmını dinleyebiliyorum. tamamını dinleyebilmek için hattıma tanımlı fizy üyeliği ile birlikte ayrıca ücret ödeyerek “premium” üyeliğe geçmem gerekiyormuş.

    iyi de ben size 1 yıllık taahhüt verdim. ben parayı eksik ödüyor muyum ? hayır.

    peki neden ekstra ücret ödüyorum ?

    edit: müşteri hizmetleri der ki, turkcell müzik şirketleri ile anlaşamamış yada yeni anlaşmayı böyle yapmış. o yüzden ekstra ücret vermem gerekiyormuş zaten paketimde tanımlı olan bu şeye.
  • turkcell'in ücretsiz fizy premium sunarak sattığı platinum üyeliklerinde sözleşmeye aykırı iş yapmasıdır. normalde davalık bi durum bu. turkcell platinum kullanan biri olarak her ay ödediğim ücrette fizy de dahil. sike sike vermek zorundalar.
  • ocak sonu taahhütün bitmesiyle turkcell’i terkedip, vodafone red + spotify kombosu yapmama neden olacak rezillik. sikik fizy’e para vereceğime spotify’a veririm daha iyi.
  • başlığı okuyunca, öyle şey olur mu ya diye girip baktım ve evet şarkıların tamamını dinlemek için 4 lira daha istiyorlar. hayır gerçekten gülünesi bir durum. bunu paketlerine dahil etmişsin, o paketlerle binlerce abone edinmişsin ama yeni yıla girer girmez icat çıkarıyorsun. fizy değil spotify kullanıyorum ama bu yapılan rezilliktir. rezilsin turkcell.
  • ben de ilk önce üyelikten mi çıktı allah allah falan dedim ama baya üstüne 4 ? daha istiyor tam hali için. turkcell resmen böyle yapa yapa önce gnctrkcll’i sonra da premium’u sikti attı kaç zamandır bütün ayrıcalıkları geri çeke çeke, verdiğim kaç lira faturaya zaten içim acıyordu artık bu da bahanesi olsun hat değiştirmek için.
  • zaten bırakmak istediğimiz ancak yilların verdiği hukuka edepsizlik olmasın diye ses çıkamadığımiz turkcell den kurtulmaya vesile olacaktır.

    sen zaten bana bunu vermişsin, ben de o sebeple aynı tarifeyi kullaniyorum. yarın bir gün dakikalarımı da alırsın belki hı? iyi alıştınız siz çalıp çırpmaya.

    bunları bırakıp aynı paraya 2 katı gb ve dakika artı sportify alırım mis gibi dinlerim. pire için yorgan yakarım. terbiyesiz insanlar.

    taahhüt falan da beklemiyorum bir an önce kurtulacagim gör bak.
  • iyi de, ben özellikle bu özellik için 2 hafta öncesinde türk telekom'dan turkcell'e numaramı taşıdım.

    bu gsm şirketlerinin hepsi ayrı kazıkçı. tt 20 yıllık avea abonesi olan müşterisine kazık atıyor, yeni müşteriye gösterdiği özenin zekatını sunmuyor diye turkcell'e geçtik. burada ayrı üçkaat! kardeşim sen paketi bana satarken bunu vurguladın mı? ne hakla yalan beyanla sattığın ürünü geri çekersin?

    ama bu durum iyi oldu. turkcell'den ayrılmak isteyenler için güzel bir koz sağlamış oldular. taahhüdü kendileri ihlal ederek müşteriye haklı bir koz sunmuş oldular. muhtemelen o küçük harfli sözleşme belgesinde kendilerini kollayacak bir madde koymuştur hukuk müşavirleri fakat gerek reklam gerekse kampanyada açıkça belirtmedikleri bu nüans nedeniyle büyük ihtimal tüketici mahkemeleri müşteri lehine kararlar verecektir.

    kısacası turkcell 4 paralık kar için kendi ayağına sıktı. kendileri bilir...
  • turkcell fizy kullanımını da kapatırsa artık daha fazla kullanıcı barındıramaz ellerinde. devir teknoloji devri onlar uygulama üzerinden aramalar, görüşmeler yapılabiliyor. konuşma kalitesinin iyi olması artık bir kriter değil. insanlar da salak değil ekstra kampanyalara bakıyorlar. fizy biterse turkcell hattı gider. kimse de kusura bakmasın.