şükela:  tümü | bugün
  • berat albayrak'ın bugünkü açıklamalarını harfiyen yapacağını ummuş, bakan beye inancı da tammış.

    şuradan okunabilir detaylıca.

    ortamlarda koç'a, sabancı'ya vesaire seküler sermaye dersin, akp'ye karşı mücadele veriyorlar dersin kim bilecek...

    bu krizin faturası güler hanım'a ve onun gibi sermayederlara yüklenmelidir, halka değil. ama şimdiden ne de güzel yamanıyorlar tatlış tatlış...
  • (bkz: hacivat karagoz neden olduruldu) filminde (bkz: kadi pervane)'nin güzel bir sözü var. "yönetimler gider, esnaf kalır. esnaf her zaman uzlaşır"

    sermayenin seküleri, sağcısı, solcusu boş hikayedir.

    tanim: uzlaşma söylemleridir.
  • guler sabancinin bu aciklamasindaki gulen suratina baktim badem biyik'in cuk diye oturacagi bi alan mevcut kendisinde. onu da dusunsun derim.
  • berat albayrak'ın cv'sini güler sabancının önüne benim adımı yazarak koysalar işe almaz.
    ama hayat böyle işte. koskoca güler sabancı biat ediyor.

    berat ne anlattı bize tercüme et desem güler, sabancı herhalde.

    not: benim cv berat albayraktan sağlamdır ama beni hiç işe almaz.
  • başka bi başlığa yazacaktım uzun uzun ama kısaca buraya yazayım onun yerine. şu tabloya bakın:

    https://eksiup.com/a1dd0b00b44

    sabancının kasasında neredeyse tl olarak 4.5 milyar o zamanın parası yaklaşık 1 milyar dolar yabancı para fazlası var. şu an döviz kuruna paralel 6.5 milyar tl olmuştur bu para.

    koç+sabancı'nın kasasında 35 milyar tl nakit hazır para var.

    bu ülkede devran yeniden dönüp işler yoluna girerse bu iki şirketin kasasında bankalar hariç tüm şirketleri alabilecek kadar parası olacak muhtemelen. şimdi mi? şimdilik ekran önünde tiyatroya devam etmek zorundalar. çünkü burası türkiye.
  • yakında bir şirket çıkacak, sabancı, koç, doğuş falan hepsini satın alıp, yok edip, türkiye'de zirveye yerleşecek. bu dediğim yakın zamanda gerçekleşecek. bakın görürsünüz.
  • arkadaşlar hiç büyük şirket yönettiniz mi? hayır. ben de yönetmedim, ama güler sabancı yönetti. ve o günkü rüzgarı karşına almanın boş ve hatta holding için zorlayıcı olduğunun farkında. hayatta bazen rol oynamak zorundasınız istemeseniz bile, her şey kuru muhalefetle olmuyor.
  • iş dünyasının demeç edebiyatı böyledir beyler. aklından geçenleri söyleyecek hali yoktu elbette. yoksa güler hanım mı göremeyecek durumun acizliğini... konuya profesyonel yaklaşan bir yönetici az çok böyle bir şey söylemesi gerekir zaten.