şükela:  tümü | bugün soru sor
  • muhtemelen dibine kadar şaapacak olan kurdur.
  • artık tek el ile hem rabia hem bozkurt işareti yapmamızı gerektirecek kur olacaktır.

    durmak yok inşaata devam.
  • dip falan yapacağı yok. tcmb’nin döviz rezervlerinde zaten rekor seviyede düşüş var ve bu tcmb’nin ha deyince müdahale edemeyeceği anlamına geliyor. yarın düşüş olabilir çünkü döviz ihalesi var ama bana göre en fazla 4.02 seviyelerine geriler. bist bugün fena patladı, akşama dx yukarı yönlü hareket ederse kur yatay seyredebilir. mevcut ekonomik koşullarda kimse dövizin ateşinin sönmesini beklemesin. bunun tek yolu faiz arttırmaktır, fakat baştaki zat izin vermeyince kur artışı kaçınılmaz oluyor. yatırım tavsiyesi değil kişisel öngörümdür.
  • 4.07 ile bismillah demiş kur. yürü be aslan parçası
    https://kur.doviz.com/serbest-piyasa
  • akdeniz'den gelen rus-abd sürtüşmesini iliklerimizde hissetmemizi sağlayacağından korkuyorum.
    genelde bu tarz durumlarda onlar tepişir, biz "ahnsnızkim noldu lan" diye etrafımıza bakarız.
    4.07 ile bi dürtüyo zaten şu an.
  • hükümetin yanlış politikalarının halkı gibeceği kurdur. yürü be derken galiba kastettiğiniz ben domaldım gel demek oluyor. üç ay önce 3200 tl ye aldığım televizyon olmuş 4200 lira. doların yükselmesine sevinmek harbiden salaklık.
  • 4,10'la yeni bir rekora imza atacak kur. 4,15 bu hafta içi kaçınılmaz.
  • 4.10'lar yerine 4.50'leri zorlamayacağı için yatıp kalkıp turuncu kafa(trump reis) için dua etmemiz gereken kur.

    endeks şu an tekrar 90'ın altına çekilmiş durumda. buna rağmen rekor üzerine rekor geliyor. endeks birazcık kıpırdasa, mazallah 92-93 yürümüye başlasa halimiz harap olacak.
  • konu rekor kirmasi oldugunda artik alistik, (bkz: al kırdın kırdın)
  • an itibariyla 4.0778.