şükela:  tümü | bugün
  • ağır taşıt sürücülerine siz giderken biz dönüyorduk minvalindeki bakanlık cevabı.
    haber linki
  • özellikle metro turizm için iyi olmuş adamlar ceza yeriz geçeriz diyorlardı simdi bakalım götleri yer mi?
  • geçmişe dönük olarak da uygulanması gereken ceza. kim bilir kaç uyanık geçti oradan, hepsine 920 tl geçirilmeli.
  • istanbul trafiğine yine bi katkısı olmayacak olan ceza. kendilerini rezil olmaktan kurtarmaya çalışıyorlar sadece. düşünsene inat edip milleti karşına alarak bağırta bağırta bi bok yiyorsun, açılış törenleri falan düzenliyorsun sonra kimse takmıyor. oh iyi oldu ama, yetim gibi duran köprüye bile üzülürüm bunlara üzülmem.
  • abi biz bir herze yedik, ama vatandaşa yediremedik, ne yapalım, kanun bizde, ceza yapma bizde, o zaman bir de tüy dikelim, vatandaşa yedirelim hareketidir.

    üçüncü köprü en az 30 km katıyor ağır vasıtanın yoluna. dünyada hiç bir köprü yol uzatmak için yapılmaz, aksine köprü yapmanın amacı yol kısaltmak, zaman azaltmaktır. yol, köprü yapmak asla sadece yolu ve köprüyü yaparak hiç bir derde deva olmaz. altyapısız yol da ancak bu kadar olur.

    bence bu çok yetersizdir, osman gazi den haftada bir geçiş marmara bölgesinde yaşayan herkese zorunlu hale getirilsin, üçüncü köprüden de haftada iki zorunlu olsun. zorunluluklarını yerine getirmeyenlere en az beş yüz lira ceza verilsin. aracı olmayanlar için metro turizm ile anlaşılsın, ring servisi verilsin onun da bileti üçüncü köprü için 100, osman gazi için 150 lira olsun. zamanlar zor, devletin paraya ihtiyacı var.
  • sahte plaka takıp geçenler olduğu için bazı kişileri fazla ilgilendirmeyen durum.
  • caydırıcı cezaların getirilmesi adına olumlu bulduğum artış.

    bir kural koyuyorsan ve uygulanmasını istiyorsan uygulanmaması durumundaki yaptırımların da ağır olmalı.

    şehir içindeki ağır vasıtaların 1. ve 2. köprüleri kullanması trafiğe ciddi etki ediyordu. benim umrumda değil kamyon ve otobüs firmaları.

    zaten kamyon dediğimiz vasıtaların çoğu binek araç kadar hızlı giden ve şehir içinde kural tanımayan vasıtalar. benim canımı hiçe sayıyorlar. en azından birbirlerinin canına kast etsinler şehir içinde sürmeyerek.
  • bence 3. köprüyü 500 tl, 2. köprü kaçak geçişlerini 5000 tl yapmaları lazım. devletin çarçur edecek, yandaşa yedirecek daha çok paraya ihtiyacı var

    yapılan köprü bişeye nane olsaydı, insanlar zaten onu tercih ederdi. yaptığın çözümü insanlara zorla diretemezsin, tabi eğer ismin ak parti değilse. sen yaparsın hizmetini. zaten faydalı bişeyse insanlar tercih eder onu. kuzey kore gibi olduk iyiden iyiye. herkesin ne yapacağı, nereden geçeceği, nereye ne kadar para vereceğini bizden çok haşmetlimiz biliyor. bu hin fikirler zaten başkasının eseri olamaz. adam ruyasında 2. köprüden kaçak geçen otobüsleri görüp, sabah yalamalarına böyle bir ceza attırımını emretmiştir kesin. adam için para kazanmanın tek yolu, köprüden geçenlerden para almak, yoldan geçenlerden para almak. bişe yapayım, oturduğum yerden devamlı para kazanayım kafası