şükela:  tümü | bugün
  • ‘hazır eli değmişken süper baba, ikinci bahar ve avrupa yakası dizilerini de aradan çıkarırsa bir umut eski güzel günlere yeniden döneriz belki’ yorumunda bulunduğum başlık.
  • bana bir yatırım fırsatı görmüş gibi yansıdı başlık açıkçası.
  • melisa'yı firefly izlemeye davet ettiğim acun ılıcalı eylemi.
  • şeyma'nın izlediklerini de çek.
    dicem ama, ulusal kanalda yayınlanmaz.
  • melisa das boot izle desek izlemezsin.
  • bu adam nasıl batmıyor hayreti mucip diycem sonra diğer kanallar aklıma geliyor. saçma sapan hale getirdiği yarışmaları bile hâlâ izleniyor çünkü düzgün alternatif yok.

    sihirli annem konusuna gelince... bu konuda uzuun bir entry yazıcam bir gün. yaptırın şu sihirli anneme güzel bir ingilizce dublaj, satın netflixe, güzel de reklamını yapın bütün dünya çocukları bayılarak izlemezse beni bulun. ciddi söylüyorum bunu. sihirli annemin 2003-06 arası bölümleri türkiye'nin çocuk dizisi konusunda yüz akıdır. uzun bir dönem daha iyisi de gelmeyecek. kendileri bile yapamadı 2011de.
  • ne hayatlar var be. "baba yanımda uyurmusun bu gece?" dediğinde kıvrılıp yanında uyuyorum en fazla.
  • buffy ve angel'a da el at reis. melissa bak söz onları da çok sevecek. melissa'nın çok hoşuna gidecek listem var değerlendirebilirsin yani.
  • vallahi baba gibi babadır.
  • yahu adam yatırım fırsatını nasıl yakaladığını anlatmış. eski bölümleri bile takip ediliyorsa bu dizi tutar diye düşünüp, hemen harekete geçmiş, fazla alınganlık gösteriliyor gibi

hesabın var mı? giriş yap