şükela:  tümü | bugün
1 entry daha
  • atılan tweet
    odtü'de beden eğitimi ve spor bölümünde asistan olan bu kişiyi lütfen
    metu_odtuyü etiketleyerek bildirelim, bir insanın engeliyle dalga geçmek nasil bir şey görsün.
    @aysegulrosa adlı hesap.

    **sevgili yazarlar ben olayın başından beri takipçisiyim; tanışmıyorlar çünkü oğluyla fotoğrafını paylaşan celal bey: nasıl bu kadar kötü olabiliyorsunuz?! diye kendi yazılanı paylaştı, daha sonra paylaşımın altına neye üzülüyorum biliyor musunuz,galiba bu kadın engelli ögrenci eğitmeni dedi, buradan tanışmadıklarını sanırım çıkarabilirsiniz.

    *** dün geceden beri sessizliğini koruyan ve özür dilemeyen kişi, gazetelerde haberlere konu olduktan sonra ironi yaptığını açıklamış ve taraflar anlaşarak, twitter hesaplarını korumalı hale getirmişlerdir.
    ironi

    aykırı gazetesi haberi

    yeniçağ gazetesi haber

    sabah gazetesi haberi

    superhaber.tv haberi

    ve daha niceleri.

    ek :
    ifapa öğrenci başkanı ayşegül rosa aksoy, “ engelli kadınların sosyal
    etkileşimlerini arttırmak” projesine secondment olarak katılıyor .
    kaynak
  • vay anasını ya.

    millet doyamadı sosyal medya paylaşımları ile kariyerlerini bitirmeye.

    engelli bir insanın oğluyla çektirdiği fotoğrafın altına : '' oğlun yürüyor mu :)) '' gibi bir yorum yazmak neyin kafasıdır.
  • ön edit: arkadaşlar ilk paylaşımı yapan celal karadoğan ve ayşegül aksoy arasında bir yanlış anlaşılma olmuş. sonradan linci önlemek için şöyle bir açıklama yapmışlar. dağılalım!
    başarısız bir espri denemesi. özrü kabul edilebilir cinsten bence.
    edit: arkadaşlar yaptığı davranışı tasvip etmiyorum. neden savunmuşum gibi anladınız ki? sadece özrünü dileyip hatasını kabul etmesinin yeterli olduğunu; linç etmemizi gerektirecek kadar acımasız bir davranış olmayabileceğini söylemeye çalıştım. ama arkadaş bunu yapmak yerine hesabını kilitliye almış. neyin kafasını yaşıyor ben de bilmiyorum.

    espriyi soranlar var. kel birisi çocuğuyla foto paylaştığında "e bunun saçı var" gibi gerzekçe bir espiri yapılır (atalay demirciden kalma bir espiri diye hatırlıyorum). galiba bunu yapmaya çalıştı ama sosyal zekası kıt olduğundan böyle bir durumda yapılmaması gerektiğini bilememiş olabilir.

    not: tezim tamamen espiri yapmak istemesi üzerine kuruludur. belki de gerçekten vicdansızın teki. ama insanları kötü ihtimal üzerinden linç edemeyiz, bunun bir faydası yok. faydalı olan hatanın hata olduğunun itiraf edilmesidir. özür de bunu sağlar. sevgiler.

    önemli edit: paylaşım şaka değil gönderme içeriyormuş arkadaşlar. paylaşım sahibi ile yorumu yapan konuşup olayı tatlıya bağlamışlar. buyrun.
    son edit: (bkz: #116123212)
  • bu ülkede fazlalık olan bir kaç milyondan biri. bunun gibilere cidden bu ülkede yer olmamalı. nasıl vicdanları yok nasıl duyguları yok anlamıyorum.

    edit: linç kültürü yüzünden bir kişiyi daha işinden etmeyelim diyenlere soruyorum, bu ülkede böyle yorumlar yüzünden cem korkmaz gibi bir sürü hassas insan hayatını sonlandırdı. kanunlarımızda böyle yorumlara bir ceza yok. bir ceza verilecekse toplum tarafından verilir. böyle insanlar hapis cezasından, ifşadan falan anlamaz çünkü. bunları işlerinden edeceksin, her yerde parmağınla göstereceksin ki barınacak yer bulamasınlar. lütfen bu kadar pembe götlü olmayın. engelli biriyle dalga geçen, sözde espri yapan birisinin bu toplumda yeri yoktur.
  • bir insan neden böyle orospu çocuğuymuş gibi konuşma ihtiyacı duyar?

    edit: aralarında konuşmuş anlaşmışlar. bok gibi bi şakadır. bu işlerin şakası vs olmaz. tekrardan belirtelim.
  • ergen diyecem ama biyolojik olarak mümkün değil. hangi sıfatı kullanabiliriz?
  • ne olursa olsun dengeli davranmak gerekiyor, ana baci sovmeden once bir kez daha dusunelim. yetkili merciye boyle bir insanla calismak isteyip istemedigini sormak linc etmek olmasa gerek diye dusunuyorum. sikayet edip gecelim.
  • yaptığı şey hoş olmayan, iğrenç bir şey. kendince bir şey denemiş. ama olayı büyütüp işinden etme olayı da ayrı bir iğrençlik. şu linç kültürü bir bitse artık. lincin her türlüsü çok tehlikeli.
  • sakarya üniversitenden mezun olup odtü'de asistan olma başarısını!!! göstermiş!!!, 3 kelimeyi yan yana getirip insana yakışır cümle kuramayan zat.

    edit: burada duyar kasan pek çok değişik var. bir anlık patavatsızca yapılmış bir hareket değil bu. o twiti yazıyorsun, adamı etiketleyip, koyacağın emojiye kadar seçiyorsun. enter'a kendi rızanla basıyorsun.

    türkiye'de bedensel ya da zihinsel engeli bulunan birey sayısı %8 ila 10 oranında. etrafınızda bu insanları görüyor musunuz??? yoklar. neredeler?? evlerinde ailelerinden bir bireyle kapalı halde yaşıyorlar. çünkü bu gibi mahlukatlar durumlarını komik buluyor. toplumda gözleriyle, sözleriyle rahatsız ediliyorlar. adamlar twiti bile okumamış daha gelip burda 'omo lonççç idiliyiiii' diye ağlıyor.
  • tekerlekli sandalyedeki bir bireyin yürüyen bir çocuğu olmasına şaşırmış ve bununla eğlenmiş beden eğitimci akademisyen.
    naziler de taparlardı sağlıklı bedene ve pek o kadar ahlaklı sayılmazlardı.
195 entry daha