onellibir

• 3 yıl önce

9 eylül 2014 thy rezaleti

kesinlikle inandığım olaydır.
zira thy rezeltlerinden birine kurban gitmişliğim vardır. şöyle ki, istanbul-los angeles-las vegas uçacağız ve hepsi bağlantılı uçuş, la-las vegas başka bir hava yolu şirketi ile. istanbuldan thy uçağı 3 saat rötarla kalktı (uçağın içinde beklememiz cabası) dolayısıyla daha istanbuldayken los angeles las vegas uçağını kaçırmıştık.

los angeles'a vardığımızda thy süper gücü dedi ki, bizim yüzümüzden uçağı kaçırdınız, bugün de başka aktarma yok, sizi 1 gece los angeles'ta konaklatıyoruz ve yarın sabah ilk uçakla yolluyoruz. elbette otel konaklamalarınız bizden. eyvallah thy büyüksün dedik. yine de gittik thy görevlisine "apla yarın sabahki uçuşumuz kesin di mi dedik, başka bir yerden konfirme etmemiz gerekiyorsa ya şimdi söyle ya da sonsuza dek sus!" yok canım dedi aplacığımız, kesin tabi, 6'da havaalanında olun.

buraya kadar her şey ne kadar da şahane. gel gör ki ertesi sabah gittiğimizde ortada ne bilet var ne de uçakta yer, diğer havayolu şirketi diyor ki thy bize haber vermedi uçakta yer yok ne yaparsanız yapın.

kaldık mı öyle orada, randevularımız var işimiz var gücümüz var ama ulaşamıyoruz las vegas'a. elbette ki thy ile zaman kaybedemezdik. başka bir hava yolu şirketinden bilet aldık gittik gideceğimiz yere.

dönüşte thy'ye yazdık, tüm zararımızı karşılamak zorundasın diye. elbette yazdılar. (gerçek) sonra sistemlerini değiştirdiler, maille ve telefonla ulaşılamaz oldular, her şeyi on line yaptılar ve aradan 4 ay geçti biz hala bekliyoruz zararımız karşılansın diye.

ama aynen mağdur yazar arkadaşımız gibi peşini bırakmaya niyetimiz yok.

1 gün sonra edit: thy'den mesaj geldi ve zararımız karşılanıyor. bu enty'yi yazmamı mı bekliyormuş anlamadım. hayat tesadüflerle dolu.