• bende mi bi sorun var bilmiyorum ama şarkıyı söyleyen kızın sesi bayağı bi taylor swift'in sesine benziyor. hatunun kendisi de güzel bu arada tabii.

şarkı da güzel, belirtmeme gerek yok sanırım.*
  • 32 yaşındakileri genç hissettiren hoş şarkı
  • 4 gençten oluşan, solistleri çok tatlı echosmith adlı grubun manidar şarkısı.

she sees them walking in a straight line, that's not really her style
    they all got the same heartbeat, but hers is falling behind
    nothing in this world could ever bring them down
    yeah, they're invincible and she's just in the background

and she says

i wish that i could be like the cool kids cuz all the cool kids, they seem to fit in
    i wish that i could be like the cool kids, like the cool kids

he sees them talking with a big smile, but they haven't got a clue
    yeah, they're living the good life, can't see what he is going through
    they're driving fast cars, but they don't know where they're going
    in the fast lane, living life without knowing

and he says

i wish that i could be like the cool kids cuz all the cool kids, they seem to fit in
    i wish that i could be like the cool kids cuz all the cool kids, they seem to get it

and they said

i wish that i could be like the cool kids cuz all the cool kids, they seem to get it
    i wish that i could be like the cool kids, like the cool kids*
  • radyoda, ilk defa dinlediğimde cool kids kısmını cookies anladığım şarkıdır. hatta ne güzel lan adamlar kurabiyeye şarkı yazmışlar dedim, içimden tebrik ettim.
  • yeni ruh hali şarkım. sabah kalkıyorum güzel güzel giyinip hazırlanıyorum. sonra da bu şarkı eşliğinde gideceğim yere gidiyorum. özellikle geçen haftam çok keyifli geçti sayesinde.
  • insanı mutlu eden şarkılardan. sözleri çok tırt olsa da melodisi ve solistin sesi çok tatlı. severek dinliyoruz efem.
  • gençliğime verin* sözleriyle her dinlediğimde ağladığım şarkı. ne bileyim her ortamda "öteki" olmak insana koyuyor. anlamıyorum... tomboy olduğum için kızların arasına giremem, arkadaş ortamına kurban olmuş kalple de aşık olurum korkusuna erkek ortamlarından kaçıyorum. orta da kaldım, dımdızlak... belki "havalı" olsaydım işler değişirdi...
  • mutlu ediyor bu ses beni huzur veren bi ahengi var böyle. bilmiyordum da rast geldim bir yerlerde. yüzümde hafif bir tebessüm oluşuyor.

ayrıca merak ettiğim bir şey var acaba şu vinedaki minnoşun gönderme yaptığı şarkı bu mu?
    "i wish that i could be like the cool kids, like the cool kids ." vs. "i'm not really interested in being like a cool kid, like a cool kid"
  • echosmith üyelerinin fiziksel görüntülerine ilk baktığım zaman, ortaya çıkardıkları bu şarkı beni epey şaşırtmıştı. çünkü tipik bir piyasa grubu olduklarını düşünürken, bas-davul-gitar üçlüsüyle temel soundlarını oluşturduklarını gördüm. cool kids ise beni görsel algımın yanılgısından kurtaran ve bence topluluğun şu ana kadar ki en iyi şarkısıdır.
  • kovacs'ın bir radyo programında harika bir şekilde cover'ladığı şarkı. orijinalinin yanında, baya baya aşmış duruyor. akustiğin etkisi kadar, vokalin daha olgun olmasının payı çok...
hesabın var mı? giriş yap