43 entry daha
  • al pacinonun koca film boyunca bir an olsun kör olmadigini ele verecek sekilde bakmadigi film. özellikle "elindeki silahi ver" kavgasinin yapildigi sahne ve sondaki mahkeme konusmasi sahnesinde çok uzun süre kamera suratina odaklandigi halde hata yok. bunlar dikkat edilmesi gereken sahneler oldugundan tekrar tekrar çekildi desek olur belki, ama en az ehemmiyete sahip sahnelerde bile pacino babamiz ayni özeni elden birakmamaktadir.
    tango sahnesiyle ilgili de söyle bir soru sormak isterim: o aksam kendini öldürmeyi düsünen kör ve yasli bir adamin genç ve güzel bir kadinla tango yapmasi nasil bir histir acaba? filmin bir yerinde basini bir kadinin saçlarinin arasina sokup o kokuda bogulmaktan bahseder yarbay, ve o sahnede dans ettigi kadin yalnizca kokusuyla fark ettigi bir kadindir. bütün dans boyunca o sabun kokusu burnuna dolmaktadir, saçlarindan gelen koku da. hatta kiz duydugu heyecandan hafif terlemistir de mutlaka, ve yarbay bunun kokusunu da duymaktadir. tüm bu kokular cennetinde tango yapmaktadir, hem de çok sevdigi o güzel kadinlardan biriyle. nasil bir duygudur bu? filmi izleyenler o duygunun nasil birsey oldugunu bilirler, çünkü al pacino her haliyle bunu anlatir. filmi izlemeyenlerse büyük ihtimalle bunun nasil birsey oldugunu tahmin etmekte zorlanacaklardir, izleyince mutlaka anlayacaklardir.
    al pacino gerçekten büyük oyuncudur, bu film de bunun süpheye yer birakmayan ispatidir.
422 entry daha
hesabın var mı? giriş yap