şükela:  tümü | bugün
  • son günlerde tıklanan her 10 - 15 linkte bir karşımıza çıkmaya başlanan gemius zorbalığı.

    arkadaş, ad-blocker kullanıyoruz, block listesine gemius'u ekliyoruz yine karşımıza çıkıyor. üstelik tıkladığın linkin kaybolmasına neden oluyor. pornocu musunuz siz? neyin anketi bu? zaten nereye tıklandığından, ne kadar sayfada kalındığına kadar bütün kullanım istatistiklerini görebiliyorsunuz, neyin derdi bu?

    karşılaşılan zorbalık
  • bunu tasarlayanın götüne gemi girsin.
  • internet kullanıcılarını bıktırana kadar kullanıcoların karşılarına çıkan rezil web sitesi
  • "kişisel verilerimin sağlanmasının gönüllülüğüm dahilinde olduğu ve işlenmiş kişisel verilerime ulaşabilir, düzeltebilir ve kesilmesini talep edebilir olduğum tarafımca kabul edilmiştir. "

    yani burada diyorki,
    doldurduğunuz anketle birlikte girdiğiniz web site bilgileri, oraya girerken kullandığınız hesaplar, yaptığınız arama sonuçları, sosyal medya kullanımınız falan filan herşeyi bizle paylaşacağınızı kabul ediyorsunuz.

    bu seçeneği seçmeden devam edemiyorsunuz :)

    iletişim bölümünde yazılan numara geçersiz bir numara ve nedense firma adresi olarak polonya'yı gösteriyor :)

    ayrıca bununda akp döneminde çıktığını hatırlatmakta fayda var.
  • ttnet firmasının ahlaksızlığıdır, ancak hukuk ve adalet olmadığı için, elimizden bir şey gelmiyor yine.

    tek çare var 100.000 abonelik iptali.
  • tacizci elemanlar. bilgisayarımda bir anda karşıma çıkıyorlar.

    bir linki yeni sekmede açmışım. asıl sekmeyi kapatmışım. sonra bir bakıyorum açtığım asıl linkte bu var. her yerdeler. yüz defa "hayır"ı tıklıyoruz, bir daha gösterme diyoruz, adamlar pire gibi yapıştı.

    zamanımı çalıyorlar.
  • ülkede hukuk adalet hiç bir bok olmadığı doğru düzgün işlemediği için karşımıza çıkması gayet de normal. ben parasını peşin ödediğim internette gezerken sana para kazandırmak veri göndermek zorunda mıyım ya.
  • bu bir türk telekom rezaleti, gemius değil.
  • tam manasıyla işkencedir, rezalettir.
  • son günlerde sadece ekşi sözlük'e tıkladığımda yaşadığım rezalet. sorumlusu kimse götüne 22cm dürüm girsin inşallah.