• rhys thomas'ın twitter'da yazdıklarına bakılırsa, maalesef 2. sezonu olmayacak olan nefis soundtrackli channel 4 dizisidir.

ayrıca (bkz: blood, sweat & tea)
  • lana del rey'in eski sahne adıyla 2006 yılında yayınladığı albümüdür. içindeki şarkılar şöyle:

1. "river road"
    2. "my momma"
    3. "bad disease"
    4. "out with a bang"
    5. "westbound"
    6. "try tonight"
    7. "all you need"
    8. "ı'm ındebited to you"
    9. "pretty baby"
    10. "aviation"
    11. "find my own way"
    12. "pride"
    13. "birds of a feather"
    14. "for k"
    15. "a star for nick"
  • hugh grant ve tara fitzgeraldin ve birkac sirenin basrolde oldugu ımdbde 5.7 lik film.
    --- spoiler ---

fazlaca sembolik (yapraklar, yilan, su, elmalar, titanik, sirenler, sirenlerin deniz facialarinda olen babalari, kor ve dilsiz usak vs.) ve butun bu sembollerin arasinda kapitalism-komunism, din-dinsizlik tartismalarini serpistirmis guzelce bir senaryo. ana fikir kilisenin tabulari-toplumu yonlendirme kaygisi ve hayatin keyifli-tutkulu ve mahrem taraflarinin arasindaki gerilim. avustralya`nin futursuz dogal bitki ve hayvan ortusu de bu gerilimi pekistiren unsurlardan biri olmus. senaryonun derinligi dusunulunce cok daha iyi cekilebilirmis. son olarak, tara fitzgerald bu rolde cok inandirici gelmedi.
    --- spoiler ---
  • (bkz: #37040715)
  • pearl jam'in lightning bolt albümünden çıkan ikinci single. her zamanki gibi muhteşem.

hear the sirens, hear the sirens
    hear the sirens, hear the circus so profound
    i hear the sirens more and more in this here town

let me catch my breath to breathe then reach across the bend
    just to know we’re safe, i am a grateful man
    the slightest bit of light and i can see you clear

i could take your hand, and feel your breath for fear that someday this will be over
    i pull you close, so much to lose knowing that, nothing lasts forever
    i didn’t care, before you were here, a distant laughter, with the everafter
    but, all things change, let this remain

hear the sirens covering distance in the night
    the sound, echoing closer,
    will they come for me, next time?

for every choice, mistake i made, is not my plan
    for to send you in the arms of another man
    and if you choose to stay, i’ll wait, i’ll understand

oh, it’s a fragile thing, this life we lead, if i think too much, i can’t get over
    when by the graves, by which we live our lives with death over our shoulders
    i want you to know, that should i go, i always loved you, held you high above too
    i studied your face, the fear goes away.

guitar solo

it’s a fragile thing, this life we lead, if i think too much, i can’t get over
    when by the graves, by which we live our lives with death over our shoulders
    want you to know, that should i go, i always loved you, held you high above too
    i studied your face, and the fear goes away, the fear goes away, the fear goes away.
  • fırından, taze, sıcak, mis gibi bi' pearl jam şarkısı. günümüzü neşelendirdi.

2014'te pearl jam türkiye'de olacak hissediyorum.
  • -hear the sirennnss
    "bu, bu, olmuş bu." bass solo take one
    "çoğ hoş lan" new york times
    "adamlar yapıyor abi" fotomaç
  • yepyeni, güzel mi güzel pearl jam şarkısı.

şimdi bir troll yine gelip "bir ten değil yeaea" falan yazar diye belirteyim, kimse ten beklemiyor zaten ya, ne bileyim ayağınız yere basıyor di mi arkadaşlar?

çok güzel şarkı ama. aldım loopa dinliyorum.

"ı could take your hand, and feel your breath
    for feel that someday this will be over
    ı pull you close, so much to lose knowing that, nothing lasts forever
    ı didn’t care, before you were here
    a distant laughter, with the everafter
    but, all things change, let this remain"
  • yirmi senedir hep değişen ama hep de aynı kalan ve asla hayalkırıklığına uğratmayan pearl jam'in son güzelliği.
hesabın var mı? giriş yap