şükela:  tümü | bugün
  • içeriğine şöyle bir göz attım da biraz daha geliştirilse bana gelen sorulara cevap vermeye üşenen bir it çalışanı olarak yönlendireceğim site olacak gibi. sevdim.
    gerek kendini geliştirmek isteyene gerek basit seviyedeki meraklılar için kullanışlı site.
  • youtube kanalından birkaç videolarını izlediğim ve kanımın ısındığı oluşum. bakalım nereye gidecek.
  • dünyadan bir haber editörleri var. bakınız.

    evasi0n çıkalı olmuş neredeyse 3 ay, bu arkadaşlar, jailbreak yeni çıkmış gibi haber yapıyorlar. ondan sonra da teknoloji sitesiyiz diye geçiniyorlar.

    edit: unutmadan bir de ipad 2 hala kırılamıyor demişler. ben çok yanlış bir şey yaptım sanırım. zira 1 aydır ios 7.0.4'te kırılmış ipad kullanıyorum.

    (bkz: yav hee he)

    edit: bir haber değil bihaber olacak o. poturgilinpotur'a teşekkürler.
  • çok ciddiyetsiz laçka bir teknoloji sitesi. beğenmiyorum.
  • bazılarının sürekli reklamını yaptığı site.

    elalarını elalarını
    sikicem belalarını :/
  • entresan işler yapmaya çalışan bir site. ergenlerin dikkatini çekmeye çalışıyorlar sanırım.
  • game of tuvalets adı altında işemeli sıçmalı tuvalette oynamalık oyunlar tanıtan veya inceleyen bir web sitesi. teknoloji sitesi denemez. bu yaptıklarına inceleme mi diyorlar yoksa tanıtım mı diyorlar bilmiyorum ama her ikisi de değil bence.

    oyunları şöyle bir açıp, şimdi burda bi şekil çiziyoruz o şekil gidiyor bişeyler yapıyor, bazen kendi kendine kayboluyor diye anlatmaya çalışan bayan daha anlattığı oyunun dinamiklerinden haberdar değilken hangi yüzle anlatmaya çalışıyor çok merak ediyorum. lan daha oyunun hangi durumda hangi tepkiyi verdiği bilmeden iyi cesaret valla böyle bir oyun var diye anlatmaya çalışmak.

    sanırım bu web sitesinin hedef kitlesi görünsün diye 1 yıldız verenler. bu saçmalıkların başka açıklaması yok çünkü.

    bir de tuvalette oyun anlatan bayan, sürekli sıçtığını vurgulayınca sempatik olduğunu sanıyorsan sen çok yanlış gelmişsin bacım. anlatmaya çalıştığın şey hakkında bilgi veremiyorken kızların sıçması hakkında detaylı bilgi vermen video içeriğiyle uyumlu olmuş.
  • halka inebilen teknoloji sitesi. ( halkın anlayacağı dilden anlatan )

    bıkmıştık artık burjuvazi teknoloji sitelerinden.
  • önüne gelen cihaza antutu kurup bi haltı bilmeden konuşan arkadaşın videolarını izlediğim yer. 5-10 tane izledim ki bilip bilmeden konuşmiyim diye. sonuç: ölçüleri ver, antutu kur, real racing midir nedir o berbat oyunu kur son olarak taşla ez geç. bu mudur ürün tanıtmak?

    edit:imla.