şükela:  tümü | bugün
  • karakter sınırına takılmasaydı başlığın gerçek ve anlamlı hali şu olacaktı; arda turan kesinlikle galatasaray'a gelmesin kampanyası.

    bak kardeşim; istediğin kadar adam olduğunu düşün. istediğin kadar bu martavalı yememizi bekle bizden ama yemiyoruz bu dolmaları. şu an itibariyle hiçbir taraftar seni istemiyor neden anlamıyorsun neden?? yüzünü görmek bile istemiyoruz. o sırıtışlarını, o konuşamaz hallerini, o takımı karıştırma iştahını istemiyoruz. nefret ediyoruz futbol dışı hareketlerinden. takıma zarar vereceksin. eğer gerçekten galatasaray'ı seviyorsan sakın gelme. şu an belli bir uyum yakaladı takım. selçuk inan bile kendini düzeltir olmuş. sen geldiğinde bütün bunların hepsi yerle bir olacak ve 5. sıraya düşeceğiz senin yüzünden. gelme lan işte. hiçbirimiz istemiyoruz seni. gelme oğlum gelme. suratını görmek istemiyor hiç kimse. git başka gezegende takıl ama bulaşma galatasaray'a.

    bakın tanıyanlar bilir ben sözlükte öyle çok futbol yazan biri değilim. ama bu arda transferi dillendirildiğinden beri moralim bozuluyor. taraftara çağrımdır. galatasaray'ın resmi sitesindeki iletişim sayfası üzerinden topluca mail atalım. ve kesinlikle bu adamı istemediğimizi belirten yazılarımızı gönderelim.

    http://www.galatasaray.org/iletisim-formu

    twitter'ı aktif kullanan cimbomlular #ardagelmesin gibi bir hashtag açıp tepkilerini muhakkak ortaya koymalıdır.

    https://twitter.com/galatasaraysk

    seni hiç kimse istemiyor arda. sevilmiyorsun kardeşim. kimse sevmiyor...
  • türk hava yolları tekrar sponsor olsun çin'de bir takıma versinler.
    gidişi olsun türkiye liglerine ve milli takıma dönüşü olmasın inşallah.

    not: rapid tinerci spor.
  • ilk defa eski bir galatasaray futbolcusunun fener'e transfer olmasını istiyorum.

    beşiktaş'a da gidebilir farketmez.

    ancak böyle kurtuluruz bu beladan...
  • desteklenmesi gereken kampanya.

    gitsin "adam" yerine koyulacağı bir yerde top oynasın.
  • seni istemiyoruz.
    seni sevmiyoruz.

    bu kadar kisa ve öz.
  • fiziksel olarak bitik.
    mental olarak bitik.

    hala ne diye bu adamı almaya çalışırsın ey başgan?!
    gs
  • takımdaki dostluk ortamının bozulmaması adına ben de destekliyorum. sürekli negatif enerji saçan bir 'adam'ın bu takımda işi yok.
  • yabancı sınırı sırf bu adam için geri geliyor amk daha neyin kampanyasını yapıyosun, göklerden gelen bi karar var anlayacağın.

    bu noktadan sonra yapılabilecek tek şey telekomu bu adam için deplasman haline getirmek olur.
  • bir fb taraftarı olarak desteklediğim kampanya karşımda onurlu bir rakip görmek isterim. not fb'ye de gelmesin.
  • +1’imle arkasında olduğum kampanya.

    gelme allah aşkına muhammed aşkına gelme. istenmiyorsun.