şükela:  tümü | bugün
  • caninizin istedigi, o an sahip olmak istediginiz seye karsilik yaninizda bulunan muhtemelen daha mantikli yalniz halden anlamayan zevatin soyledigi repliktir.
    baklava istersiniz .... (alacaginiz uzerine serbet dokulmus sekerparedir)
    ucak maketi istersiniz...(alacaginiz yoldan bulunmus bir tahta ve ugraslardan sora ucu sikilmis bir adet meyve bicagi)

    jakuzi istersiniz* ... (alacaginiz kuvette avucuna dolan havayi sikistirip kopuk yapan bir sevgili)

    simdi ise sevgili oznesi ile devam edelim
    dansoz istersiniz...
    porno izlersiniz
    bi yere yemege gidersiniz
    raki icersiniz... (bu adami oldurebilir)

    sonucta evde yapilanlar evde, yapilmayanlar da yerinde yapilmalidir der bu guzel ukteye de burada son veririm...
  • iç burkan anne söylemlerindendir.
    maddi durumunuz kötüdür ama siz farkında değilsinizdir. çarşıda pazarda gördüğünüz pasta, kurabiye gibi yiyecekleri tutturmanıza rağmen, anneniz *almaz. "onların neylerle yapıldığı belli değil, ben evde sana aynısını yaparım temiz temiz" der. büyüyünce anlarsınız bu cümlenin anlamını..
  • çocukkene ağlaya ağlaya "ama onun gibi olmıcaaaaak" diye ağlatan annenin 7 kaplan gücünde, becerikli, hamarat olduğunun söylemi. onun gibi olmadığını anlatmak için ıncık cıncık eder,türlü bahaneler bulurduk. yaptığını beğenmesekte sonrası genelde güzel olurdu böyle başlayan hikayelerin.
    (bkz: geçmiş zaman olur ki)
  • - yaa baksana hayatım yaaa, blowjob yapıyolaarr...
    -- ben evde sana aynısını yaparım canım...
    - ...
  • ben evde aynisini yaparim merak etme derdi anne, pastanenin o parlak isiklarinin arkasinda cocuga goz kirpan turlu kek, pastayi almak icin tutturan cocuga.

    hic aynisi olmazdi cunku pastaneden eve gidilen yolculukta o kurabiye, o kek dunyanin en guzel lezzeti haline donusurdu cocuk hayal dunyasinda. artik o pastanedeki hali bile hayalindeki yere erisemezdi.

    annen ise onunde onlugu seni mutlu etmek icin karistirirdi hamuru, bisiy ekler, bisiy cikarir, telasla senin aglamani durdurmaya calisirdi. unutmak zorunda kalirdin o hayali ve evdeki haliyle yetinmeye calisirdin.

    ilk para kazanmaya baslayip belki hic ihtiyacin olmayan bi seyi aldiginda annenin "ben evde aynisini yaparim, onu bosver' deyisi hep gozunun onune gelir, o gereksiz seyi alabilmenin anlik tatminini yasarsin. hey cocukluk kandirilislari...
    (bkz: sen yemezsen spiker amca kapar)
  • herhangi bir mağazada örgüden ya da dantelden yapılmış herhangi bir ürünü gören annemin sarfetmekten kendini alıkoyamadığı cümle..hatta oracıkta kafasında nasıl örüldüğünü çözümlüyor hmm iki ters beş düz filan diye..işin ilginci yapabiliyor da..bir süre önce beraber zara home da gördüğümüz bir şeyin aynısını yaptı kadın..sonra da millete gösteriyor tabi bunu şu kadar satıyoalrdı ama ben şu kadar yaptım diye...
  • annenin oturup uğraşıp sizi mutlu edebilmek için bildiğiniz burger king patatesinin lezzet ve form olarak eşini yapabileceği gibi inanması güç iddiadır. ama hayatta evladı için bi anneye zor gelecek birşey yoktur bu yüzden annem bu iddiayı kazanmıs ve evde aynısını yapmıştır, burger kingden aşırdığımız soslarla yenmiştir.
  • daha ufacıkken transformers oyuncaklarından istemiştim de annem bana bunu söylemişti. aradan 15 yıl geçti hala bekliyorum. hamur işi falan bir şeyler yapacak olsa hemen yanına otururum belki yeterince maya ve kabartma tozu koyup bana hamurdan peynirli bir tansformer yapar diye. böyle de acıklı bir çocukluğum vardır.