couleur

  • 473
  • 3
  • 0
  • 0
  • 3 hafta önce

sosyal sigortalar ve genel sağlık sigortası yasası

anladığım kadarıyla part-time çalışan bir öğrenci olarak bana siki alenen tutturan yasadır.
ulan 30 gün çalışabilsem, 30 gün çalışırım zaten, farkı kendim ödeyeceksem ne bok yiycem? bir de öğrenci evinde yaşıyorum ama ikametgahım annemle, annem eşek yüküyle para almakta ama bana hayrı yok, haybeye ben daha fazla mı para ödiycem demek bu?
üstüne farkı bir de elden yatırıyoruz sanırım
e zaten okul uzadı diye krediyi de kestiniz, sigortalı işte çalışıyorum diye kredi geri ödemesini başlattınız ödeyemiyorum diye de delilercesine faiz yemekte.
yani şunları yazdırıp, beni kara kara düşüncelere sevk eden bir yasa olmuştur, yok mu daha net açıklaması?

edit: uzun süren araştımalarımdan sonra! düzenleme beklenilen yasa olduğunu öğrendiğimdir.
zira yasadaki "aile" vs tanımı öğrencin evlerinde vs işlev dışı kaldığından bir çözüm bulunamamış, yurt sathında şikayetler oldukça artmıştır.
ben bir evde 2 buzdolabı olduğunu bilirim, mecburiyetten ev arkadaşlığından. şimdi devlet bu eve gidip "hmmm iki buzdolabı" falan diyecek herhalde.
neyse efendim, götüm üç buçuk üç buçuk "o" düzenlemeyi bekliyorum, değilse ikametgahımı değiştirip, fazla fazla para vermekten kurtulucam. sanırım buna bir engel yok.

devamını okuyayım »