şükela:  tümü | bugün
  • sanırım bir dizimag diriltme çalışması daha.kendisine şurdan ulaşılabilir.ekip uzun süredir bunun üzerinde çalıştıklarını ve bize yılbaşı hediyesi olmak istediklerini falan yazmış.tabii orjinal dizimag ekibi mi bilinmez ama şuan takipteyim ve birçok dizi sezon sezon geliyor.

    edit: üyelik bilgilerinin silinmesi bence normal çünkü ogün akyürek tutuklandığında kullandıkları sunucularada el konulmuştu diye hatırlıyorum.zaten dizi arşivini bile sil baştan yüklüyorlar şuan.bence orjinal ekip olabilitesi var.umarım bununda sonu dizimag.ru gibi olmaz.reklamlar konusundada, bence bu sefer binlerce lira kazanıp dikkat çekmek istemiyorlar o yüzden reklamın dozunu azaltmışlar gibi.

    edit 2: bir bölümü yarıda kapatıp tekrar aynı bölümü açtığında kapattığın yerden devam etmesi özelliğiyle baya bir takdirimi kazanmış sitedir.aferin çocuklar aynen böyle devam.
  • on numara site... daha pek bilinmiyor ama buralar dolup taşar...

    insanı bıktıran reklamların olmaması en güzel yanı...
  • izlediğim bölümleri tek tek işaretlemek sitenin en sevmediğim yanı. keşke sezonu komple işaretlemenin bir yolu olsaydı. takıntım var. izlediğim tüm dizilerin işaretlenmiş olması gerekiyor. dizimag'ta de böyleydi.
  • daha ne kadar kapattırılabilir diye merak ettiğim sitedir aynı zamanda

    varyasyonları

    dizi-mag
    dizimag
    dizist
    vb
  • dizipub var. fena değiler.
  • az önce twd izlediğim ve eski dizimag kalitesi gördüğüm site. reklam da yok. beyler sömürün.
  • sorunsuzca kullandığım site. böyle devam ederse tek adresim olur.
  • çakma bile olsa yabanci dizi alemindeki en kullanışlı sitedir bence. sürekli gidip geliyor, offline oluyor hiç stabil değil o konularda fakat sanırım saldırı alıyormuş birileri tarafından. sitedeki açıklamalar kısmında öyle yazıyordu en azından. keşke biraz daha stabil olabilse de rahat rahat dizimizi izlesek.
  • filmin altında şu göbeğini sallayan kadın reklamını her seferinde başka bir şeye benzettiğim sitedir*
  • mobil sitesinde virüs tehlikesi bulunmakta.