4 entry daha
  • 2nd edition ile 3rd edition versiyonlari arasinda farkliliklar bulunan 9. seviye wizard buyusu.
    2nd edition players handbook'a gore time stop buyusu yapildiginda 15 feet yaricapli alanda zamanin akisi durur. buyucu, buyunun etki alani icerisinde d3 round boyunca serbestce hareket edebilme ozgurlugune sahiptir. tanrisal ozelliklere sahip ya da unique yaratiklar (tarrasque gibi?) haricinde kalan canlilar bu sure boyunca donup kalirlar. buyu etkisini surdururken etkili oldugu bolgeye girilirse giren kisi de otomatik olarak hareketsiz kalir. buyucu 15 feet yaricapli alani terk ederse buyunun etkisi sona erer.
    3rd edition ad&d kurallarina gore time stop buyucuyu olagandisi bir sekilde hizlandirarak buyucuye gore zamanin akisinin durmus gibi gozukmesini saglar. buyuyu yapan kisinin istediklerini gerceklestirebilmesi icin d4+1 round kadar zamani vardir. buyunun etki alani belli bir bolge degil, buyucunun kendisidir. buyucu, buyu devam ettigi sure boyunca istedigi alanda hareket edebilir. buyucunun time stop aktif iken yaptigi buyulerin sonuclari time stop'un etkisinin bitiminde ortaya cikar. yani dusmanlariyla yanyana bulunan bir buyucu time stop yaptiktan sonra kendi ayaginin dibine bir fireball ve meteor swarm cast edip bulundugu yerden ayrilirsa burnu bile kanamaz. buyunun dezavantaji canlilarin sahip oldugu nesnelere mudehale edilememesidir, ki bence bu oldukca sacmadir. time stop bu kadar yuksek seviyeli bir buyu olmasina ragmen birisinin cuzdanini calmaniza izin vermez (3rd edition kurallarina gore).
3 entry daha
hesabın var mı? giriş yap