14 entry daha
  • oncelikle (bkz: #65198679)
    mika tur isimli firma ile tek ve aynı firmaymış kendileri . "mika tur" bilmemne platformundaki ismi "tatilbudur.com" bilmemne platformundaki ismiymiş.
    sayfalarında gözünüze takılmıştır yılbaşında xx turu yılbaşında xyx turu diye... elbet gözünüze kulağınıza aşina geliyodur. ama hayıır öyle değilmiş sevgili suserler. konfirmasyon evraklarında yılbaşı kelimesi çıktığından ; sitedeki yılbaşı phuket turuna tıklayıp satın alınca veya telefon üzerinden yılbaşı phuket turu aldığınızda aslında yılbaşı diye bişey yokmuş. kendileri ve phukette bizimle güya ilgilenen şahıs (ki kendisi bu organizayonun phuket ayağındaki işleri organize eden firmanın sahibi veya çalışanı aynı zamanda da tatilbudur.com yazılı evraklarda bizimle phukette ilgilenecek tur rehberinin kocası veya hayat arkadası oluyormuş tam emin değiliz karışık biraz) ile döndükten sonra bir haftadan fazla yaptığım telefon görüşmelerinden öğrendiğim budur. yazının başında refere edilen entry şahidim olsun ki bunlar bizim tatili tuvalete döküp üzerine sifon çekip en son da sigara yaktılar. faturamda gözükecek yaklasık 100 tl lik müşteri hizmetleri konuşması ve "ee dışarda mı kaldık şimdi nolcak" belirsizlikleri ile geçen 3 saat lobi beklemesinin ardından; size üst seviye otel bulduk gidin oraya deyip daha biz otele yerleşmeden türkiye saatiyle tezgahı toplayıp yılbaşı partilerine geçtikleri için o üst seviye otele bizi götürecek rehber kocası/sevgili şahıs ın bizi 2 saat daha lobide beklettiğini , kendi imkanlarımızla gidelim dediğimizde hayır olmaz biz alıcaz hayır ben bizzat geliyorum dediğinden falan haberleri yok tabi. üst seviye otelimize vardığımızdaki süprizlerden de haberleri yoktu gariplerin. üzüldüm bak şimdi mika tur adına. şey pardon tatilbudur.com adına. aslında tabiki çok güzel insanlardır eminim firma müdürleri filan ama haberleri yoktu işte. velhasıl üst sınıf hotelimiz rezervasyonumuz olmadığını voucher getirmeden bizi vallaha billaha otele sokamayacağını bizlere ayrı, rehber kocası/sevgilisine ayrı izah ettikten sonra bizim bu karısını uğraştırmak istemeyen arkadas bize dönüp "mika nın kabahati bize bırakmıyolar bu işleri kendileri yapıyolar hep ondan böyle sorunlar oluyo aslında bize bıraksalar 3 kuruş pahalı olcak ama kabahat hep bunlarda simdi" diye durumu bize tekrar izah etti sağolsun. sonra bi yerlerle whatsapla yazıstı telefonla görüştü filan , sonra karşıdakileri resepsiyondaki kızcağızlarla da görüştürdü ama nafile tabi rezervasyonumuz yok ve türkiyede muhatabımız bize turu satan firma tezgahı kapayıp yılbaşı parti ortamlarına çoktan akmış. bilseler bizi orada bıraktıklarını içtikleri şampanyalar kursaklarından gitmezdi eminim. biz lobide 7. saatimizi geçirirken denize bakıp yılbaşını kutlamayı geçtim sokakta kalmayalım bari lan derken:(
    rehber kocası resepsiyon kavgası yatıştıktan sonra isimlerden kontrol edip edemeyeceklerini sorup biriki isim verip kendim bizzat rezervasyonu buldum ayıptır söylemesi. sonra rehber kocasına haber verdim. alıcaklar tabi eşek gibi var diyoruz rezervasyon diye böbürlendi hatta. otel imza alırken "oda bası 1000 usd para alcaz sizden bak turdan para mara almadık" diye araya sıkıştırınca ben de imzayı yarıda kesip atmadım. dedim nooluyo müdür? rehber kocasının yüzüne karalar düşmesi aynı saniyeye denk geldi tesadüfen. parayı aldınız diyo bizimki, otel diyo vallaha almadık. almadan sokmayız otele. işte tam o andan sonra dönüş uçakları bakılmaya başlandı malesef dedik dönelim napcaz ki artık. ümitler o 23:15 sularında bitti sayın suserler. sonraki zaman çok daha hızlı geçti. uçaklar ateşpahası, ucuz olanları 1000 tl ve 2 gün aktarmalı filan. bi ara otelin parasını biz versek mi cebimizden acaba yılbaşı rezervasyonu yaptırdığımız ilussion isimli mekana yetişir miyiz ki hayalleri içindeydik çünkü. derken oda ne ? geri sayım, havai fişekler!!! dedim bizim lobide olmamamız gerekiyodu dünyanın en iyi 100 club larından birisine rezervasyonumuz vardı ! neden böyle oldu ! afallamalarından sonra kendimize gelip dedik başımızı soksak o bile kar aslında. tamam diyorlar sonra bekletiyolar. tamam diyolar hoop yine bekletiyolar tamam diyolar oda kartları hazır, hoop 4000 dolar istiyolar. beyni bıraktık phuket sahil kenarında:) havai fişeklerden sonra bizim eleman neyse ben veriyim işyeri kartım da yanımda yok ama olsun gibisinden bişeylerin fotokopisini çektirip paraları kendi ödediğini ima edip galip bir komutan edasıyla bize oda kartlarımızı uzattı saolsun. dedik zahmet oldu. dedi size bira ısmarlıyayım bari kötü girmeyin yeni yıla . sonradan ögrendimbaşka bir erkek arkadasını yancı çağırıp bizim kızlara yazılmışlar . neyse dedik sağ salim bi dönelim anlatırız durumları. zaten arıyoruz ulaşamıyoruz çünkü adamlar yılbaşı tatilindeler. döndük anlattık dediler ki panpa siz kalmışsınız tatilinizi yapmışsınız hata bizden değil ordaki lavuklardan ( ki ordakiler de ısrarla topu mika tura attılar) yapabileceğimizi bişey yok . bu arada öğrendik ki bizim rehber kocası da türkiyeye gelmiş toplantı yapçakmış mika turla, phukette işlerin sahibi o demişlerdi hatta patron o demişti bi şöfor. türkiyedeymişsin anlat bizim durumu toplantıda dediğmde birden çalışan oluverdi gerçi de neyse şimdi. merak etmeyin ben haber vericem pazartesiyi bekleyin dedi. biz bundan haber beklerken mika tur da boş durmayıp tatildeki diğer arkadaslarımızı arayıp memnuniyet anketi falan yaptı hatta dalga gecer gibi. işim gereği böyle antin kuntin işlerle nedense uğraşırım hatanın kimde olduğunu öğrenmeye çalıştıkça bunlar beni/bizi oyalayıp yazılı başvur kardeşim diye direttiler. en son salı yani dün rehber kocasını (sözde beni arayacaktı işleri halledecekti davaya falan gerek kalmayacaktı) 18 kere falan aramam ve açmaması üzerine tekrar tatilbudur müşteri hizmetlerini arayıp operasyondan birisine bağlamalarını bizim otel rezervasyonunu hakkatten kimin yaptığını öğrenmek istediğimi ona göre işlem yapmak istediğimi söylediğimde ve ısrarcı oldugumda beni müşteri ilişkileri müdürü deniz hanıma ulaştırdılar. kendisine bütün olayları tekrar anlattım saatin geç olduğunu ama işlemlere başlayacağını ertesi gün mesai saatine kadar süre istediğni söyledi. dedim herkes süre istiyo ama bizim istediğmiz evet hata var ama kesinlikle şu kişiden ya da biz sütten çıkmış ak kaşığız hata sizin deyin bize. bzim başımıza biley geldi kimseyi inandıramıyoruz. ertesi gün öğleden önce cep numaramı teyid amaçlı müdür hanımı tekrar aradım ve gelişme olup olmadığını sordum . haber vericez dedi. öğleden sonra tekrar aradım not bıraktım lütfen beni arasın ne durumdayız beni bi haberdar etsin daha fazla bekletmesin dedim. dönmeyince başına bir iş gelmesin diye meraklanıp direk bağlattım kendisini ama biraz sinirliydi gelişme var mı diye sorduğumda. bir ton yukardan konuştu. dedi ki saat farkı var yazışma falan yapıyoruz , mesai saatleri içinde arayacağım dedik ya kardeşim dedi. bana dedi.zaten sinirim tepemdeydi. dedim ki tur olarak bize sattığınız koşullarda değişiklik yapma hakkınız var eyvallah da 31 aralık günü bizi hangi otelde konaklatmışsınız bi kontrol edin . program değişikliği yapmayı bile beceremediniz otele giriş saatimiz yazıyıdur kontrol edin. 31 aralık günü komple sokaktayız biz görün yalan mı atıcam . dedim dava açacam kime açacağımı bilmiyorum sürekli oyalıyosunuz . yereladamlarda diyosunuz onlar sizde diyo olan bize oluyo yani. bana deseydiniz yazışıyoruz cevap bekliyoruz şu aşamadayız olcaktı bitcekti ne bağırıyon. neyse anlaşıp tekrar konuşmak üzere sözleştik. bu arada ben iyice manyak oldum rehber kocasından kıllanıyorum dedim bunu bi arayayım tekrar. açtı bu sefer arkadas tabi ben şok. dedim abi nası gidiyo aramadın, toplantıyı yaptım bişey çıkmayacak siz açın davanızı dedi. dedim abi sana da dava açıyoruz ozaman çünkü suçlu senmişsin öyle diyolar. şaşırdı falan. dedim yapcak bişi yok panpa. sonra müdüre deniz hanım söz verdiği gibi soruşturmayı neticelendirdiklerini, hakkatten 31 aralık günü hiçbiryerde kalamadığımızı tespit ettiklerini ve bu gecenin konaklama ücreti olan kelle başı 22,5 euroyu hesabımıza geçeceklerini telefonu kapatır kapatmaz bu işin olacağını söyledi. dedim arkadaşlar nerden çıkacak ve kamera nerede? kamera şakası olmalı çünkü. sizi ararken yılbaşı bak dışarda kaldık diye 100 tl telefon parası girdi bana haberiniz va mı? senin 22,5 euro 90 tl yapıyo haberin olsun ona bile yetmiyo yani panpa dedim çok da fifi dedi kendisi ve teşekkürleşip parayı az bulsamda hesaplarımıza yatırmalarını ve dava açacağımı ilettim. hay hay dediler. şimdi iş inada bindi sevgili suserler hakkatten dava açıyoruz, maddi olarak zarar edecek olsam da dava sonunda o davayı kazanıp sonucunu koyucam, her platformda da yaptıkları işin sorumluluklarını almadıklarını anlatacağım. belki yıllarca çalışıp hayatında ilk defa yurtdışında yılbaşı tatiline çıkacak insanların hayallerini mahfetmenin bedelinin yirmi iki buçuk avro olmadığını anlatabilirim kendilerine.