• medcezir'de oynayan hipster seksi sekreter şükran. gözlüklerinin hastasıyız. aurası yakan cinsten.
    (bkz: medcezir'deki sekreter şükran)
  • ilk kez tiyatro sahnesine oyunculuk sınavı adlı tek kişilik oyunla çıkmış cevvaldir kendileri. o yılların rektörü olan tosun terzioğlu ağlamıştır hatta hanım kızımızı izlerken. sabancı üniversitesi tiyatro klübünün kurucularındandır hande hanım, candır, canandır. ve işte sahnede handec the nina* [http://www.youtube.com/watch?v=hw3zf6a8niq http://www.youtube.com/watch?v=hw3zf6a8niq]
  • (bkz: yok anasının soyadı)

    garip biri.

    yönetmenliğini yaptığı, soyadı ve kadın temalı oto-etnografik filmle geçen sene feminist ve anarşist çevrelerin dikkatini çekmeyi başardı. sadece sevdikleriyle el altından paylaştığı ve bastırmadığı, "batılı" bir kadın olarak dersim'e yolculuğunu yazdığı bitmiş ya da hiç bitmeyen bir kitabı var.

    medcezir'deki şükran olarak tekrar karşıma çıktı. tanıyanlar, sinema doktorası yapan ve belgeseli ıf kapsamında gösterilmiş bir oyuncu olduğunu bilir. hande büyüleyici bir kızdır ama bu yeterli değil tabii. çalışkandır. bir derste, üzerinde çalıştığı projelerden birinin nelly arcan'ın kitabını oyunlaştırmak ve sahnelemek olduğunu kaçırdı ağzından. bakalım, görücez.

    güzel ama akıllı ve sıradışı sarışın janrına yeni bir soluk getireceği şüphesiz. pop kültürün hem içinde hem dışında ürettiklerini merakla bekliyorum.
  • ilk defa tiyatro sahnesinde tanıştığımız, daha sonrasında yok anasının soyadı projesi ile parıldamaya başlayan, şimdilerde ise yeraldığı televizyon dizileri ile dikkat çeken genç oyuncu.
  • pek cok farkli alana akli, kollari ve kalbi uzamis yetenekli tasarimci. tiyatro, sinema, dans, fotograf, resim, basketbol, muzik, edebiyat, akademi.. guzel, merakli, akilli, hisli ve acayip yaratici biri.. hep onu herkesten farkli kilan bir isigi oldu. ekrana bu yuzden cok yakisiyor.
  • taa sabancı üniversitesi tiyatro günlerimden tanıdığım, güzel sesinin tınısı hala kulaklarımda çınlayan, aynı sahneyi paylaştığımız o güzel günleri anımsatan, güzel insan.. yaratıcılığını bir çok farklı kanala yönlendirmiş ve hepsinde başarılı olmuştur. okyanuslar ötesinde de olsam, ilgiyle takip ediyorum.

    çehov okurken şu satırlar gülümsetti, odesa'dan gelen kızı hatırladım, ne güzel günlerimiz olmuş meğerse..
    'gün gelecek, bütün bunların, bu acıların sebebini öğrenecek herkes; hiçbir şey gizli kalmayacak; fakat yaşamak gerek şimdi, çalışmak gerek, sadece çalışmak...'

    bu satırları onun sesiyle özdeşleştirmişim! öylesine etkili bir vurgusu, tonlaması vardır. nice başarılı oyunculuklara, projelere imzasını atacağına eminim.

    oynadığı bir diziden bir sahne:

    http://www.youtube.com/watch?v=c0asvqnlvnc
  • tasarımcılıktan sonra oyunculuğa da el atmış güzel insan!
  • gerek yok anasının soyadı belgeseli, gerek medcezir'deki rolüyle sanat camiasında basamakları emin adımlarla tırmanan yetenekli sanatçı. kaos gl'ye yazdığı ufuk açıcı yazılarıyla da yazı alanında da iddialı olduğunu kanıtlıyor.
  • o şimdi bir toastmasters. sahne diyor başka bir şey demiyor. canım.
    (bkz: allah sahibine bağışlasın)
    en son küçük ağa dizisine gitmiş, her rolü yapar bence...
    bir de şu aşağıdakilere katılmış, ilk ağızdan dinlemiş.
    staging metaphor in autoperformance (jake simmons & christopher c. collins)
    what’s theory got to do with story? (stacy holman jones)
    evaluating autoethnography (tony adams)
    body, paper & stage - privileging autoethnography (tami spry)
hesabın var mı? giriş yap