şükela:  tümü | bugün
  • başta facebook ve twitter olmak üzere sosyal medya takibi ve yönetimi yapmak için verimli bir web aplikasyonu.
  • valla az önce baktım pek de bir şey yok açıkçası. getirdiği yenilik; hesapta tab sistemi. lan zaten bütün browserlarda var bu sistem. hem de daha yavaş benim mozillamın tablarından. bütün işlevlerini de kullanamıyorsunuz, hatta hemen hemen hiçbir sikimi kullanamıyorsunuz. diyelim ki bazı arkadaşlarınızın paylaştığı şeyleri görmek istemiyorsunuz facebookta. ne yapıyorsunuz? block yapıyorsunuz arkadaşınızı silmeseniz bile. hootsuite ne yapıyor? aynen döşüyor gözünüzün önüne. ben ne anladım peki bu işten? hiçbir şey. monologda da sınır tanımam. paralı olanı var ki, evlere ırak. hala düşünüyorum "bu şey ne işe yarar lan?" diye. neyse bakacaz. birkaç gün daha şans tanıyayım. böyle buyurdum. link de vereyim.

    edit: eski facebooktaki gibi, direk saati gösteriyor lan bu zamazingo.
  • bir haftadır tweetdeck yerine kullandığım web tabanlı twitter,facebook,ping.fm,linkedin yönetim hizmeti.
  • sosyal medya uzmanları için vazgeçilmez bir tool.
  • ortamlarda sıkılınca çok işinize yarayan şeydir. "ya naaapıyon bırak telefonu" diyenlere kısaca "çalışıyorum" deyip kurtulursunuz heheh.
  • an itibariyle beni çıldırtmış sitedir. passwordumu resetlemeye çalışırken sistemde kayıtlı böyle bir email bulunmadığı uyarısı çıkarıyor, aynı maille sign up yapmak istediğimde de email adresimin zaten sistemde kayıtlı olduğunu söylüyor.
  • mobil'de tweetdeck'e pis çaksa da, desktop da tweetdeck'in karşısında şansı yoktur.
  • twitter'ın yasaklı olduğu şu günlerde, bilgisayardan ayarsız filan twitter'a girilebilen güzel bir servis.
  • türkiye'de enterprise versiyonunun satış hakkına sahip çok az firma olan, çok yönlü sosyal ağlar yönetim ve takip aracı. özellikle çoklu hesap yöneten ajanslar ve sosyal ağları aktif kullanılan markalar için muazzam kolaylıklar sağlıyor.