şükela:  tümü | bugün
  • clint eastwood'un 1986 doğumlu oyuncu-yönetmen adayı oğlu.
    (bkz: gran torino)
  • "life isn't fair" adlı çalışmaya katılmış kendisi.

    http://9gag.com/gag/aenexwm
  • yarın masamda görmek istiyorum!

    az önce tanıştım kendisiyle.. boynuz kulağı geçer lafının hakkını vermiş baklavalarına kurban olduğum.
  • "mendel'in bezelyelerinden beri böyle süper bir gen aktarımı görmedim" dedirten daş. armudun dibine düşüşü böyle bir şeymiş demek ki.
  • suicide squad filminin castinde yer alıyor. fakat rolü hakkında hiçbir fikrim yok.
  • --- suicide squad spoiler ---

    suicide squad'da rolü 'gq edwards' olarak geçiyor. incubus ve diablo'yu öldüren bombayı alttan yerleştiren adam yani. o kadar yıkıcı bir bombayı yerleştirip hayatta kalmış olması pek mümkün görünmüyor. 10 saniyelik rol için mi çağırdınız la adamı?

    --- suicide squad spoiler ---
  • hugh jackman logan filmiyle birlikte artık wolverine evreninden hemen hemen tarih oldu gitti. lakin scott edward'a ne zaman baksam yüzüme bir hugh jackman yansıması geliyor. yani gelecekte çekilecek yeni reboot ya da yapılacak yeni wolverine filmlerinde hugh jackman'ın yerini dolduracak bir oyuncu varsa o da tip olarak scott edward'ın bence. adamın karizaması da var o yüzden wolverine rolünün ona çok yakışacağını düşünüyorum. kısacası kendisi benim gözümde yeni nesil wolverine'dir. sadece ben mi düşündüm bu alternatif adayı ama umarım yönetmenlerde aynı şeyi düşünmüşte ileride kendisini wolverine filmlerinde baş rolde görme fırsatını yakalarız.
  • scott edward ney lan! gir bi hangi başlığa yazdığına bak amk lol
  • babasının oğlu. oyunculuğunu ve duruşunu beğendiğim amerikalı oyuncu,model. (bkz: britt robertson) ile 2015 yapımı (bkz: the longest ride) filminde başrolü paylaşmıştı. ifadelerini yüz yapısının da kolaylaştırmasıyla bir çok mimikle destekliyor ve fotoğraflardaki donuk karenin sahip olduğu potansiyeli tam yansıtmadığını düşünüyorum.
  • soy isim benzerliği var sanıyordum. clint eastwood oğlu olduğunu bilmyordum. 56 yaşında baba olmuş clint abi.
    babası kadar karizmatik olmadığını söylebilirim. ama babasından daha yakışıklı