• biosphere'in 1997'de cikarttigi asmis albumu. tracklist'i su sekildedir;

1 - as the sun kissed the horizon (1:47)
    2 - poa alpina (4:10)
    3 - chukhun (7:34)
    4 - the things i tell you (6:28)
    5 - times when i know you'll be sad (3:44)
    6 - hyperborea (5:45)
    7 - kobresia (7:12)
    8 - antennaria (5:05)
    9 - uva-ursi (3:00)
    10-sphere of no-form (5:47)
    11-silene (7:54)
  • cogu elektronik muzik dinleyicisi "yeni" ile suruklenir aslinda. tinilar, belki diger muzik turlerine nazaran, daha hizli tuketilebilir. biosphere'in substratasi ise aradan gecen 12 yila ragmen hala dinlenilir, hala surukler insani. koca bir beyazligin ortasinda, soguk bir havada, sizi isitmayan ama o genisligi butun yalinligiyla ortaya cikaran gunesin oldugu o yerden gelir substrata'nin sesleri. uzaklardan, bir nokta halinde kayip giden ucaklarin, hic gorulmemis gemilerin, kuzey kutbunun sesi gelir.
  • kuzey ışıklarına adanmış gibi bir albüm. bu ışıkları oluşturan elektromanyetik dalgalardan kaynaklandığı söylenen seslerin bir kısmını da bu albümde duymak mümkün gibidir. biosphere, nam-ı diğer geir jenssen aurora borealisin en güzel görülebileceği yerlerden olan norveç kenti tromso'yu kendine ev olarak boşuna seçmememiş sanki.
  • ing. alt katmanlar.

aslında avrupa dillerinin ortaklaşa kullandığı latince kökenli bir kelimedir. türkiye'nin tıp, biyoloji ve jeoloji alemlerinde sübstre veya substrat gibi ucubik telaffuzlu kullanımlarına da rastlanmaktadır.
  • çok piç bir albüm, lakin aurora borealis gezinizin ortasında kendinizden geçmiş dolanırken birdenbire sorry to wake you diye yırtık dondan çıkar gibi kafayı açar bir giriş yapan bir adet şarkıları var, çok kınıyorum. onun dışında albüm bildiğin tromsöye en ucuz bilet.
  • "a vision i had in my sleep last night, as distinguished from a dream, which is mere sorting and cataloguing of the day's events by the subconscious. this was a vision, fresh and clear as a mountain stream, the mind revealing itself to itself. in my vision, i was on the veranda of a vast estate, a palazzo of some fantastic proportion. there seemed to emanate from it a light from within, this gleaming, radiant marble. i'd known this place. i had in fact been born and raised there. this was my first return. a reunion with the deepest well-springs of my being. wandering about, i noticed happily that the house had been immaculately maintained. there'd been added a number of additional rooms, but in a way that blended so seamlessly with the original construction, one would never detect any difference. returning to the house's grand foyer, there came a knock at the door. my son was standing there. he was happy and carefree, clearly living a life of deep harmony and joy. we embraced, a warm and loving embrace, nothing withheld. we were, in this moment, one. my vision ended and i awoke with a tremendous feeling of optimism and confidence in you and your future. that was my vision of you. i'm so glad to have had this opportunity to share it with you. i wish you nothing but the very best in all things."
hesabın var mı? giriş yap