şükela:  tümü | bugün
  • 50 ykr a satilmaktadir. fiyati ile dogru orantili kotudur tadi. (limonlusu)
  • şeftalili olanı muhteşem olan lipton çakması. 50 kuruşa satılıyor. suda ucuz.
  • lipton ice tea'den ziyade nestea'ye tad olarak daha çok benzeyen içecek..
  • bim'de 1 ytl'ye vibrator satilsa bim'de satilan muhtesem urunlerdendir diye alip biyerlerine sokabilecekler icin guzel icecek olabilir, ancak ice tea isteyince nestea getiren garsonlara "yok abi kalsin o zaman, coca cola zero ver varsa" diyenler icin degil.
  • kasayla alınıp evde depolanası şahane bim ürünü.
  • üretimin tamek tarafından yapıldığı üstündeki bilgi yazılarında görülebilir.şeftalili sini bugün deneyip tadı karşısında şaşkın kalmama neden olan ice tea markası.**
  • yahu bu ürünün içinde nikotin filan mı var anlayamıyorum, "parama yazık olacak ama alayım yine de" dediğim güne lanet olsun, bırakmak çok güç meleti.
  • tadı süper. fiyatı 40 kuruşa düşmüş.

    ama ben bu işin içinden çıkamadım arkadaş,
    boş tenekelerin kilosunun 15 lira olduğunu duymuştum. diyorum ki her teneke 20 gram çekse 50 teneke 15 lira para yapar.
    e peki 50 tane teatone kaç paraya alınır? 20 lira

    bu ürünler taşınmıyo mu?
    fabrikada işçisi yok mu bu adamların?
    e noldu şimdi? nasıl yani?

    peşinen edit: boş tenekelerin fiyatları kulakdan dolma olup kaç gram çektikleri götten atılmıştır.

    daha sonradan gelen edit: araştırdım ve öğrendim 50 teneke 2.2 lira para yapmaktaymış. sıçışlardayız efendim.
  • hala bimde satılmakta olan ve fiyatı hala 50 kr olan sudan çakma soğuk şey. ben her gittiğimde alırım yine de , 50 kr lan su kadar , az da şeftali tadı var. limonlusu o kadar iyi değil ama .