• kadrosu

sammy hagar - vokal & gitar
    vic johnson - gitar
    michael anthony - bas
    david lauser - davul

şeklinde olan bir grup.
  • çok güzel bi soundtrack i olan 2005 yapımı film..örnek olarak:
    (bkz: dreaming of you)
  • ingiliz gençler bu filmin senaryosunu satıp portekize gitmek için yazmışlar. senaryosu da balayına çıkan bi çiftin macerası, eleman karısını seni balayımızda süper bi yere götürüyorum diye hiiiiiiç mi hiç haberi yokmuş gibi portekize euro2004e götürüyor. football factory'deki celsili genç başrolde. (bkz: are you a german in disguise)
  • the dance albümünden muhteşem bir within temptation şarkısı.sözleri ise şöyledir;

over the hills, lies a new beginning
    over the hills
    over the hills, there is a way i know it
    over the hills

you can't brighten all the gloom
    your heart is afraid and so empty
    you glorify the future
    living in a different world than me
    the journey ends in death
    you are giving up so easily
    you are the other half of me

over the hills

we are drifting apart
    chilled to the marrow, cause you don't want to go
    cause we've got a different wish at heart
    the amulet guides us to the other side
    when i go down it's you who'll bleed
    i'm not scared to die, as long as i'm with you
    you are the other half of me

over the hills, lies a new beginning
    over the hills
    over the hills, there is a way i know it
    over the hills

tam adı the other half (of me)
  • ingilizlerin eş, parter, sevgiliyi tanımlamak üzere kullandıkları söz öbeği. ilk duyduğumda söyleyene ait sanıp ay ne romantiksiiin demiş idim içimden, oysa günlük dilde bir hayli yaygın. dile bu kadar naif, tatlı tanımlar hakim değil lakin. woman'in wife of man olduğu yerde şaşırtıcı.
  • tom curren ve tatiana maslany'li romantik dram filmi. bipolar hastası bir kadınla sorunlu bir erkeğin tanışıp birbirlerine âşık olmalarını konu alıyor. nitelikli bir film değil. pek sevmedim. ama tatiana ve yanılmıyorsam gerçekte de sevgilisi olan tom'ın performansları için izlenebilir. ilerlete ilerlete izlediğimi not etmeliyim. bir süre sonra sıktı. maslany gene iyi oynamış. arka arkaya çektiği two lovers and a bear'de de sorunlu bir âşığı oynamıştı. two lovers da dandikti ama kutuplarda çekildiği için sonuna dek izleniyordu. the other half'ın sonunu zor getirdim. eyyorlamam bu kadar.
  • sharon den adel'in muhteşem performans sergilediği gothic metal şarkısıdır.

(bkz: the dance)
hesabın var mı? giriş yap