şükela:  tümü | bugün
  • ülkemizin gücünü ve dış politikasındaki başarılarını gözler önüne seren durumlardan yalnızca biridir.
  • avrupa birliği ülkeleri vatandaşlarının vizesiz girmesi, ortadoğulu vatandaşların elini kolunu sallayarak yıllarca burada kalmalarının yanında küçük bir sevgi busesi bile değildir.
  • asıl başlık: avrupa birliği ülkesi vatandaşlarının türkiye'ye vizesiz seyahat etmesi.

    insanı hayretlere sevk eden durum.

    biz türkiye cumhuriyeti vatandaşları olarak, adamların ülkesine gidebilmek için elli bin tane evrak hazırlarken, adamlar elleriniz kollarını sallayarak türkiye'ye giriyor.

    bu nasıl bir aymazlıktır aklım almıyor. elin romanyalısı, bulgarı bile bu şekilde ya! hayret ki ne hayret.

    sen kıçı kırık bulgaristan'a gitmek iste, anandan emdiğin süt burnundan getiriliyor.
  • arkadaş sudan, etiyopya, somali, kenya bile tr’ye vizesiz girerken sen gitmiş ab’ye başlık açmışsın. o beğenmediğiniz cezayir varya, tr’ye vize uyguluyor, ceazyir vatandaşları ise tr’ye vizesiz giriyor. bok çukuruna dönmüş memleket, dünyanın bütün boktan milletlerinin toplandığı foseptik çukuru... sende hala ab vatandaşlarındasın pehhhhh
  • bunun turizm ile falan alakası yok. bu durum benim zoruma gidiyor arkadaş. ab vatandaşı elini kolunu sallayarak ülkeme girecek, ben de onların ülkelerine gitmek için onlarca evrak hazırlamak durumunda kalıp köpek muamelesi göreceğim. olacak iş mi bu!
  • bırakın vizesiz seyahati, pasaportsuz ve hatta geçerlilik süresi dolmuş kimlik kartı ile türkiyeye girebilen avrupa ülkesi vatandaşları var.

    yerseniz türkiye cumhuriyeti diplomatları mütekabiliyet var derler.

    http://www.mfa.gov.tr/…lkelere-iliskin-liste.tr.mfa
  • ne vizesi be. pasaport bile olmadan girebiliyorlar.

    kapıda vize var diyen salaklar. kapıda vize falan yok. ab kimlik kartını gösterip giriyon. bu kadar.
    bedava.

    not: ab vatandaşı.
  • (bkz: vizesiz avrupa)

    lan bir gülme tutuyor asaasdsadds.

    bir ara bu amına caktigimin ak trollleri burada ahkam kesiyordu. vizesiz avrupa'ya gideceğük diye. ahhaahaha. adam elini kolunu sallayarak geliyor sorsan bu adamlar seni kıskanıyor.

    bak gene bı gülme tuttu beni. aafsdagsffs.
  • mütekabiliyet ilkesine aykırıdır.

    alman vatandaşı sadece kimlikle girebiliyor. beş cent vize ücreti bile ödemiyor.

    neymiş, vize ücreti alırsak ve pasaport istersek gelmezlermiş, yunanistan'a giderlermiş.
  • sadece avrupa değil, dünyanın %90'ı vizesiz ülkeye girebiliyor zaten. e-vize olayı sadece internet üzerinden 20 dolar mı ne alma olayı.

    sadece ülkesinde kolera, savaş, ne bileyim veba salgını olan marjinal ülke vatandaşları vize için başvuruyor. ülke kerhaneye döneli çok oldu zaten. ipini koparan girebiliyor.

    https://en.wikipedia.org/…iki/visa_policy_of_turkey

    edit: yanlış görmediysem sadece 2 ülke (kuzey kore ve tuvalu) elçilikten vize almak zorunda. diğer 16 ülke kapıda başvurabiliyormuş. ne güzel lan.