• euroleague maçlarının başında,molalarda,devre arasında duyduğumuz jenerik müziği.
    sözlerinide yazayım tam olsun bari;

devotion
    devotion
    i feel devotion ...
  • jessie ware'in 2012 çıkışlı, yılın en iyileri listelerinde genelde üst sıralarda yer alan, kanımca da çok başarılı, ilk solo albümü.

1. devotion
    2. wildest moments
    3. running
    4. still love me
    5. no to love
    6. night light
    7. swan song
    8. sweet talk
    9. 110% (if you're never gonna move)
    10. taking in water
    11. something inside
  • tayvanlı oyun geliştirici red candle games tarafından 2019'da piyasaya sürülen bir psikolojik korku oyunu. aşağı yukarı 2 saatlik bir gameplay süresi var fakat bi oturuşta 20 dakikadan fazla oynamak şahsım adına mümkün olmadı. uzakdoğu korku sinemasının kalburüstü örneklerine aşinaysanız ve bunlar sizin için etkileyiciyse, oyunda tasarladıkları mekanlar ve korku ögeleri de inanılmaz etkileyici gelecektir. mainstream korku oyunlarında çoğunlukla yaratıklar, canavarlar, zombiler, mutasyon geçiren canlılar vb. şeylerle uğraşıyoruz ve bunlar benim yalnızca irkilmemi sağlıyor. devotion'da ise parçalanmış bir aileden kalan hatıra kırıntılarını birleştirerek ilerlediğimiz enfes bir hikaye var. hikaye çok güzel, bu yüzden çok detayına girmeyeceğim. oyun oldukça sakin ilerliyor, hatıralar arasında çözmeniz gereken bir takım bulmacalar mevcut, bir şeyden koşarak kaçmak neredeyse yok, onun yerine mekanın içerisinde tüyleri diken diken eden anlar var. bu haliyle korku dalında oynadığım en iyi 5 oyun arasına girdi diyebilirim.
  • ne sikime çekildiğini anlamadığım saçma sapan bir netflix filmi. oyunculuk desen vasat, hikaye desen kopuk kopuk, içinde savaş var ama adam akıllı çatışma sahnesi yok. kısacasi vermek istediği duyguyu, mesajı verememiş 4.5/10'luk vakit kaybı.
  • yıllar geçmesine rağmen yeni gördüğüm ve lanet olsun yıllarıma dediğim kylie & hurts şarkısı. ne güzel, ne mükemmelsin sen.
  • happiness albümünden çok güzel bir hurts parçası. tüm sözleri de şöyle;

inside the heart of every man
    there is a lust you understand
    and i'm just the same

when all the love has gone away
    and passion stares me in the face
    could i walkway?

here's hoping
    you'll help me to be brave

devotion save me now
    i don't wanna stray from the hallowed ground
    i'll turn temptation down
    i'm asking you to take me to safety this time

forgive my thoughts when i'm asleep
    forgive these words i'm yet to speak
    i feel so ashamed

right now you seem so far away
    so much confusion clouds my mind
    and i don't know which path to take

here's hoping
    you'll help me to resist

devotion save me now
    i don't wanna stray from the hallowed ground
    i'll turn temptation down
    i'm asking you to take me to safety this time

devotion, devotion...
    i'm a slave unto the mercy of your love
    for so long, i've been so wrong
    i could never live without you

devotion, devotion
    take me to safety
  • kore savaşındaki bir zenci pilotun hikayesini anlatacak olan film.

corsair görür görmez elim ayağım titremeye başladı. her sene "gel lan artık" diye yolu gözlenen filmin 2023 versiyonu olacak.
  • j.d. dillard'ın yönettiği gerçek olaylardan esinlenen tarihi savaş filminde jonathan majors (lovecraft country) ve glen powell de (top gun: maverick) kadroda yer alıyor.

--- spoiler ---

devotion comes from director j.d. dillard. the screenplay was written by jake crane and jonathan a. h. stewart based on makos’ novel. molly smith, rachel smith, thad luckinbill, and trent luckinbill serve as producers with executive producers dillard and powell.

devotion will be coming exclusively to theaters with a limited release on october 14 before getting a wide release on october 28. check out the rest photos and the trailer below.

this october will see the release of devotion, a new korean war-set drama based on an incredible true story. now, audiences are getting a first look at the new drama as a teaser trailer and photos have been released. devotion is based on the novel “devotion: an epic story of heroism, friendship, and sacrifice” by adam makos. ıt tells the story of the two of the u.s. navy’s most celebrated wingmen who during the korean war flew over twenty combat missions. the film stars jonathan majors (lovecraft country) and glen powell (top gun: maverick) as the pair of real-life pilots, jesse brown and tom hudner. ıt also stars christina jackson, thomas sadoski, and joe jonas.

the new trailer opens with majors’ as brown talking to himself in the mirror. he tells himself that he shouldn’t even be flying a plane, and he doesn't know what he’s doing. all of this is intercut with action shots of navy planes flying in formation and being shot at as well as shots of brown and hudner meeting and bonding on the aircraft carrier. we also see a brief scene of hudner meeting brown’s wife as they discuss what it is brown is fighting for, his family. from there the pace of the trailer picks up as we see shots of combat as a speech by brown plays over it, with him talking about how many people in his life have told him to give up, but he never listened.

--- spoiler ---
  • 14 şubatta yayımlanacak yeni patti smith kitabı. yine kendi hayatından kesitler, şu şekilde tanımlanmış: "detailed account of smith's own creative process, inspirations, and unexpected connections."

https://www.metrotimes.com/…d-her-new-book-devotion
  • patti smith'in bu ay başından itibaren türkiye'de satın alabileceğiniz, adanmışlık ismiyle türkçeye çevrilmiş son kitabı. yine otobiyografik tabii. fransa'ya yazarlığıyla alakalı seminer benzeri bir etkinlik için gidişini, camus'nün kardeşini, odasını ziyaret edişini ve tamamlanmamış son kitabının* el yazması bir taslağını huşu içinde incelemesini, kardeşiyle fransa'ya yıllar önce gelişinin gözünde canlanmasını vs. anlatıyor. bir de kitabın ortasında bunlardan bağımsız bi hikaye var ki kitabın yarısını filan kaplıyor aslında. bi de fotoğraflar filan tabii. devouement.
hesabın var mı? giriş yap