neverwinter nights
-
chapter 2'ye vardiktan sonra bir kac konuyu guncellemek lazim:
- oyun illa ki plot'a uygunluk istiyor.. hatta plot'a uygun gidersen quest falan bitirmeden oyunu bitiriyon.. bu yuzden oyunu evil bir karakterle oynamak tam ba$belasi, mumkun degil etc.. ama bu zaten rpg oyunlarin genel problemi..
- weapon configuration yok dedim ama shortcut bar'a silah atilabiliyormu$..
- oyundaki butun mekanlar iki ce$it: beton ya da cayir.. arasini bir tek snow globe'daki magarada gordum..
- butun binalarin mimarisi ayni yerdeki texture'lerine kadar..
- divine pool diye bi$ii var kaybolan quest e$yalari oraya geliyor.. ama fire damage'la yanan par$omenler gitmiyor.
- dovu$ler neyse ki level atladikca hizlaniyor daha serile$iyorsunuz.
- dovu$emeyen bir henchman hic bir i$e yaramiyor.. oluyorlar cogunlukla..
- bunun di$inda oyunun ilerleyen kisimlarinda cok guzel bir hikaye geciyor charwood'da oyunun en guzel kismi diyebilirim.. ba$li ba$ina film olur..
onun di$inda tahmin ettigim herkes tahmin ettigim rolde cikiyor "aha bu hain cikti" diye ihanet edenlere $a$irmiyorum..
- athlon xp'de cokme problemi kasa acik birakilarak giderilebiliyor.. (bkz: overheating)
- kimi diyaloglarda speech var kiminde yok.. hic speech olmasa en iyisiymi$..
- adamlarin portrait'leriyle gercek tiplerinin zerre alakasi yok, hic portrait olmasa daha iyi olacakmi$..
- diyaloglarda 50 kere ayni persuade'i deneyip sonunda ikna etmek mumkun..
- path finding rezalet.. adami elinizle goturmek daha kolay..
- map'e tiklayarak adamlari goturemiyorsunuz. illa oraya yurutmek lazim cok zahmetli can sikici olmu$..
ekşi sözlük kullanıcılarıyla mesajlaşmak ve yazdıkları entry'leri
takip etmek için giriş yapmalısın.
hesabın var mı? giriş yap