şükela:  tümü | bugün
  • sözlüğe yakışıklı, zeki ve entelektüel bir yazar olarak dahil olmuştur. hayırlı olsun.
  • kendi başlığını kendi doldurup kendi kendini favorileyen yazar.
  • bütün heyecanını ilk entry'sinde boşaltmış suser.
    canım, kıyamam sana...
  • http://hizliresim.com/y5m9yk

    kendisi şöyle bir şeyler sıçmış. bu tarz hastalıklı beyinlerden uzaklaşmanız için bunu da buraya koyuyorum. kimseyi zehirleyemesin bu tarz rezil zihinler. uzak tutun kendinizi bunlardan.

    ekran görüntüsü silinirse ve kendisi de bu entry'yi silerse diye instagram tacizcileri başlığına girdiği #58748668 numaralı giriyi aşağıya kopyalıyorum.

    -----------------------

    kız ağır kezban, oğlan ağır kekodur. "merhaba" mesajına henüz ortada bir şey yokken soru işareti göndermek tam anlamıyla kabalık, görgüsüzlüktür ve bu kişinin kendisini bir halt sanan instagram kırosu kezban olduğunu göstermektedir. oğlan ise bunun ardından küfürler ederek keko olduğunu göstermiştir.

    ben şahsen bu iki varoş şahsın birbirlerine yakıştığını düşünüyor, "bir çay içmelerinde fayda var" diyorum.

    bu varoşlar için deşifreyle linçle bilmem neyle vaktini harcayana da akıl fikir diliyorum.

    -----------------------
  • her gerçekleşen olaya sorgusuz sualsiz tuzlukla koşan ve bunun eleştirilmesini korumak şeklinde algılayan zeka kapasitesi düşük, sınırlı şahıslara gerekli cevabı vermiştir. bir de bir şey ispatlıyormuşçasına buraya kopyalamış zavallı.

    ***********************************************************

    birincisi, merhaba demek "tanışabilir miyiz" demek değildir. bir kişiyle iletişime geçmek için merhaba denilir. sinemada bilet alırken hiç tanımadığın gişe görevlisine de merhaba dersin. sokakta gördüğün hiç tanımadığın kişiye adres sormadan önce de merhaba dersin. bir şahsa, bir iş amacıyla ya da bir tanıdığa ulaşma amacıyla aracı olması üzerine de merhaba dersin. merhaba demeyi sadece cinselliğe indirgemek aklı belden yukarıya çalışmayan, sosyal yönü gelişmemiş bir eziklik psikolojisinin dışa vurumudur. merhaba demekte bir sakınca yoktur.

    ikincisi, kişi karşısındaki kişiyle tercihine bağlı olarak internet üzerinden iletişime geçmeyebilir. merhabaya merhaba demek zorunda değildir. bu kendi bileceği iştir. kimse bunu yargılayamaz. ancak iletişime geçip de önyargıyla yaklaşıyor ve kezban triplerine girerek karşısındakinin niyetini bilmeden soru işareti gönderiyorsa bu kendisinin de hatalı olduğunu gösterir. karşısındaki kim olursa olsun bu yapılan yanlışı aklamaz. ama o da şöyle yapmış demek sığ beyinli insanların işidir.

    üçüncüsü, internet zaman kavramının tam olarak yaşandığı bir yer değildir. 7/24 yaşamaya devam eder. yani ben gece 5'te birisine mail yazabilirim. o da sabah cevaplar ya da uygun olduğu bir zamanda cevaplar. bu sabaha karşı birisine telefon edip iletişime geçmek ile bir tutulamaz. internette hangi saatte yazıldığının bir önemi yoktur.

    bu kadar cahil ve sığ kafaların sözlükte yazması insanı şaşırtıyor. denilecek söz yok.
  • hiç tanımadığı insanlar hakkında "psikolojisi bozuk, zeka seviyesi düşük cahil" diyebilen bir yaratık. ben kendimi tanıyorum, kendini bilmez birinin telkinlerine ihtiyacım yok. nickimi kullanıp ad hominem yaparak beyninin en ilkel kısımlarından gelen duyguları yansıttığın entryler yazıp silmen de bu gerçeği pekiştiriyor.

    bu arkadaş yine hiç tanımadığı ve taciz edildiği ayan beyan ortada olan bir kadını "kezban" ilan ederek kadınların kimliğini aşağılayan, toplumda yaratılmaya çalışılan farkındalığı alaşağı eden bir kımıl zararlısı. toplumu sömüren bir fazlalık.

    bana cevaben yazdığı girideki görüşlerine aynen katılıyorum. benim sıkıntım artık şu "kezban" lafının kullanılmaması, benim bütün derdim bu.
  • hiç tanımadığı birisinin nick altına konuyu 180 derece çevirip sıçan birisine uygun cevabı vermiş yazardır. kendisi din, dil, ırk, cinsiyet ayrımı yapmaz. herkesi eleştirir. kimseye pozitif ayrımcılık yapmaz. pozitif ayrımcılık diye bir şey tanımaz. yanlışından dolayı bir kadına kezban diyorsa, bir erkeğe de kıro der. üstelik kezban sözcüğü belirsiz bir anlam taşımaktadır. hakaret olup olmadığı bile tartışmalıdır.

    kendisi için toplumda kadının yeri erkeğin bulunduğu yerle aynıdır. bulunduğu çevre itibariyle kadının toplumdaki yeri olması gerektiği yerdir ve kadınları toplumun aşağı katmanında görmediğinden böyle bir konuda takıntısı yoktur. kadını yukarıya çekme, aşağıya indirme kaygısı bulunmamaktadır. olaylardaki kişileri kadın-erkek olarak değil insan olarak ele alır. kafasında böyle bir ayrım yoktur.

    bir olayda kışkırtmaya dönük davranışı da eleştirir, ardından gerçekleştirilen saldırıyı da. sorgusuz sualsiz her meseleye atlamaz. bir kadın taciz var dediğinde ilkel orta doğu yaratığı gibi önüne geleni linç etmeye kalkmaz. önce olayın arkaplanına bakar. kadının taciz iddiası duruma göre bütünüyle yalan bile olabilir. sahte bir ekran görüntüsü hazırlayıp ekşi sözlük'te başlık açabilir. bu sebeple, cezalandırmak halkın işi değildir. kişilere ceza vermek adalet sisteminin görevidir. ortada olan bir suçun cezası mahkemelerce verilir. ortada bir ekran görüntüsü ve iddia varsa aklı başında bir yazarın yapacağı iş eleştirmenin ötesine gitmemek olacaktır. diğer yandan kişi kanunların karşısında kendisini de suçlu duruma düşürebilir.

    kimseyi savunma gibi bir kaygısı yoktur. bir konunun öteki yüzünü ele almak diğer yüzünü aklamak anlamına gelmemektedir. yani olaydaki soru işareti durumunu eleştirirken edilen küfürleri, tacizi savunmamıştır. konuya bu şekilde sığ yaklaşılmaması gerekir. suçlu olduğu düşünülen kişiye adalet sistemi, gerekli başvuru yapıldığı takdirde, ekran görüntülerinin gerçekliği ispatlanırsa cezasını verecektir ve söz konusu şahıs gerçek bir ceza almış olacaktır.

    özetle;
    1. her ortaya atılan ispatı kesin olmayan iddiaya, toplumun üzerine vazife olmadığı halde atlaması tehlikeli bir durumdur. yanlış şeylere sebebiyet verebilir. birileri bunu suistimal edebilir.

    2. bir kadını eleştirmek bir erkeği eleştirmekten farksızdır. şayet durum böyle değilse, o kişinin kafasında kadın erkek ayrımcılığı vardır.

    3. bir mahkeme ceza verirken popülist yaklaşımları değil de, eldeki kanıtlara, yaşananlara bakarak karar verir. hukuk sistemindeki bazı şeyler topluma rahatsız edici gelebilir. ancak hakikata ulaşmak istiyorsak olaya bu şekilde yaklaşmak durumundayız. bu yazarın yaklaşımı bu yöndedir. meseleyi her yönüyle ele alır.

    4. bir olayın bir yanını eleştirmek geri kalan yanını savunmak anlamına gelmediği gibi, mevzubahis konuda yapılan eleştiriler konunun tüm aktörlerini kapsamaktadır. kimse es geçilmemiştir. zaten bu da mesajda açıktır.
  • yoğun olduğundan mesaj fasilitesini kapatan, hayranları ile randevu alındığı takdirde ön değerlendirmeden sonra iletişime geçen yazardır.
  • an itibariyle 500 entry girip ertesi gün karmasına kavuşacak olan sözlüğün yakışıklı, zeki, entelektüel ve saygın yazarlarındandır.
  • #5928925 entrysi ile harika bir tespit yapmış yazar.