şükela:  tümü | bugün
  • yapımcılığını ay yapım’ın, başrollerini kıvanç tatlıtuğ ve farah zeynep abdullah’ın paylaştığı “kurt seyit ve şura”nın çekimlerine kartepe’de devam ediliyor. rusya’da yaşadıkları görkemli hayattan kopup istanbul’a sürüklenen iki sevgili kurt seyit ve şura’nın tutku dolu aşk hikayesini anlatan “kurt seyit ve şura”, merakla bekleniyor. bu arada ece yörenç’in senaryosunu yazdığı, yönetmenliğini hilal saral’ın yaptığı dizinin çekimleri son sürat devam ediyor.

    nermin bezmen’in aynı adlı romanından yola çıkılarak senaryolaştırılan “kurt seyit ve şura”da saltanat günlerinden 1920’lerin istanbul’una uzanan sürükleyici bir aşk hikayesi anlatılıyor.

    kıvanç tatlıtuğ'u böylesine güzel tarihi dizilerde görmekten keyif aldığım dizi.

    http://kelebekgaleri.hurriyet.com.tr/…9-aralik-2013

    edit: kıvanç, atları da diğer dizilerde kullandığı arabalar gibi hızlı kullanıyor. yatakta da hızlı sanırım.
  • seyredeceğim dizi. kıvaç tatlıtuğ gözüme daha da bir karizmatik göründü şu tarzıyla.

    edit: bu da ilk fragmanı http://www.youtube.com/watch?v=llqimat8oh8
  • kadın başrol oyuncu seçiminin yanlış olduğu dizi. bu kız da bu kadar abartılacak ne güzellik var anlamadım boy yok pos yok. (bkz: casper)'dan hallice ten rengiyle çekici olmaktan çok uzak. evet gözü, ağzı, burnu düzgün ama sadece o kadar. çirkin değil tabi ama yani sözlükte fırtınalar koparmasını anlamıyorum. hele (bkz: kıvanç tatlıtuğ)' un yanında sönmüş gitmiş. velhasılı bence yarattığı bu, "vuuu beybi" etkisi sadece bir medya illüzyonu.

    edit: bi aralar kıvanç tatlıtuğ'un meryem uzerli'yle bir dizide oynayacağı konuşuluyordu o dizi bu dizi galiba. malum olaylardan sonra başrol bu kızın olmuş. güzelliklerini kıyaslarsak nasıl yanlış bir seçim olduğu çok belli. pek yakışırmış (bkz: meryem uzerli) bu role.

    edit 2: jet hızıyla eksileyenlere selam şimdi çok güzel bi kız oldu.
  • buralar çok değerlenecek*. şaka bir yana kıvanç varsa her şey mümkün, tutar.
  • kıvanç tatlıtuğ'un ilk dönem dizisi olacaktır.
  • fragmandan anladığım kadarıyla oyunculuk göz dolduruyor baya! bu kıvanç hangi role girse o karaktere cuk oturuyor. diğer oyuncuların bu çocuktan öğrenmesi gereken çok şey var. her şey sırf yetenek ya da tip değil. işini ciddiye aldığı, özendiği ve çalıştığı çok belli.
  • vay anam 23. entrysi olduğum dizi.
  • fragmanını görüp bayağı beğendiğim ve şimdilik merakla beklediğim dizi. kıvanç tatlıtuğ en son rolünden öylesine güzel sıyrılmış ki, hiç aklıma bile gelmiyor fragmandaki haline bakarken ve dahası, imajıyla, bakışıyla, duruşuyla tam bir rus subayı olmuş adam.

    kıvanç

    farah zeynep abdullah ise zaten bir içim suyken, iyice bambaşka olmuş. saçı başı, o narin halleri, kılık kıyafeti vs. pride and prejudice ya da o minvalde bir şey izliyor gibiyim kendisine bakarken.

    farah zeynep
    vals

    kitabı okumadım, hikayeyi bilmiyorum ama dönem dizisi olması beni cezbetti. senaristini sevmiyorum, yazdığı şeyleri de sevemedim hiç ama ay yapım kendisinden ve ekürisinden vazgeçmiyor malesef. umarım 5. bölümden sonra bu hikayeyi de batırmaz, kitabı da var üstelik! hadi bakalım hayırlısı.

    ed. linkler yenilendi.
  • http://kelebekgaleri.hurriyet.com.tr/…9-aralik-2013

    eee yuh amk! bu ne lan boyle. bu herif daha ne kadar yukselecek. zirvesi yok mu olm bunun yeter artik.

    tanim; fragmaniyla izlenesi bi dizi olmus. ama o hilal olmaz aga, bastan diyim ben..

hesabın var mı? giriş yap