şükela:  tümü | bugün
  • to die for 'un debut albumu all eternity'nin bi track'i..
  • to die for icin sozleri olarak sunlar girilebilir:

    because of you
    my heart is cold and loveless
    there is no love no more

    when you seal my fate
    love turns to hate
    when you give me a smile
    inside of me something dies
    you are killing me

    when you embrace me
    calmness in my soul turns to misery
    walking hand in hand with you
    and flowers wither all around
  • 1991 tarihli , onlarca studyo ve produktor eskitmis my bloody valentine albumu. kevin shields ve ekurisinin mukemmel gitar noise'u arayislari, plak sirketleri creation records'un neredeyse iflas etmesine yol acti. 50 bin sterlinlik butceyle baslayan album, 250 bin sterlin yuttu.. degdi mi? degdi bence. beklenilen devrimi yaratmadi ciktigi zaman -- nevermind'in ruzgari altinda ezildi-- ama simdilerde ve yakin gelecekte cikacak gitar gruplarinin, sik sik adlarini zikredeceklerinden de eminiz..
    ruyadaymis hissi veren neredeyse erotik vokaller, saldirgan olmayan ama insani zaman zaman ucuran, zaman zaman dengesini alt ust eden gitar sound'u ile bence de bir basyapit.. dans ritmlerinin de az da olsa kullanildigi soon, only shallow ve to here knows when benim favorilerim, ama her sarkisi ayri ozen, ayri dikkat isteyen albumlerden biri bu da..
  • kathryn bigelow un ilk filmi*. 1982 yapimi bir biker filmi.
  • şüphesiz ki herkesin zevki farklıdır; ama yine de avant gardeı arayan biri lovelessı es geçmemeli diye düşünüorum. sözkonusu alternatif rock veya türevleri ise orijinal şeyleri bulmak günden güne güne zorlaşıyor. fakat bu albüm gerçekten de can simidi niteliğinde. özellikle gürültünün kullanımını, yüksek sesin ana rifflerle harmanlanmasını ve şarkıların yarattığı o hiçbiryerde olma duygusunu düşünürsek, loveless gerçekten benzersiz bir çalışma. özellikle her şarkıya koydukları outro'lar ve reverblenmiş gürültüler, albümü dinlerken bir yer, bir zaman veya sabit bir duygu üzerinde yoğunlaşmanızı engelliyor. sözler son derece esnek, vokaller ürkek. diyebilirim ki, ayakkabılarına bakarak müzik yapan utangaç insanların* sır gibi sakladıkları rüyalarının izdüşümü olan bir albüm bu.
  • kevin shields'in albumdeki kimi sarkilarin isimlerini [ki album icin studyoda harcanan sure cok uzayinca, grup fanlarinin beklentilerini karsilamak icin araya bir kac ep sikistirmistir], creation records patronu alan mcgee'nin "album ne zaman hazir olacak?" sorusuna cevap olarak verdigi soylenir. to here knows when->sometimes->when you sleep->soon
  • - my bloody valentine isn't anything.
    - loveless is everything.

    my bloody valentine'ın bu ikinci ve son albümü bambaşka bir şeydir; jesus and mary chain'in hiç durmadan gürültü yaptığını ve gitarlarla beyninizi okşadığını düşünün. jesus and mary chain zaten öyle bir şeydi diyenlere, ama bu bambaşka diyorum.

    pratikte bir indie* albümü olmasına rağmen "loveless" teoride poptan çok da farklı değildir aslında. pop müzikten ayrıldığı nokta dinleyicisini zorlamasıdır; şarkıları çözümleyebilmek derin bir gözlem gücü gerektirir, çünkü "loveless"da ne melodileri kolay kolay ayırdedebilirsiniz, ne de sözleri rahatça anlayabilirsiniz. çözümü kolay olan, ama çözümünü görmeyi zorlaştıran bir soru gibidir "loveless"; adeta her dinlenişinde başka bir albüme dönüşür.
  • çok "cıcın", çok eğlenceli bi aşk şarkısı to die for'dan.
  • ne zaman sozlukteki basligina rastgelsem, bir dergide bahsi gecse ya da ne bileyim pembe bir gomlek filan gorsem kendimi tutamayip tekrar bastan sona dinledigim albumdur. bak yine yaptim gece gece.
  • 80 lerde irlandada kurulan my bloody valentine o dönemlerde çok farklı-ki hala farklı zannımca-bir tarz olan noise-pop ve shoegaze akımının öncülerinden.evet gürültüden de müzik yapılabilir.az ve öz sayıda albüm çıkarıp dağılan grubun loveless albümü müzik otoriteleri tarafından bir mihenk taşı*.yoğun synthlerle ve bol gürültülü ve distorsionlı gitarlara, uzaklardan geliyomuş hissi veren erkek ve kadın vokaller eşlik etmekte.albümün öne çıkan parçaları ise;only shallow, i only said ve soon.