şükela:  tümü | bugün
  • yerli cipralex.
  • kaygıyı yok eden, bir çeşit mutluluk veren bir anti-depresan. ama bunu ilaca ihtiyaç duyan kişilerde yaptığını unutmayın, kendi kendinize gaza gelip çok moralim bozuk dur yutayım bir tane demeyin.
  • bir epilepsi hastasına, nöbetlerinin sıklaştığı dönemlerde yaşadığı obsesyona bağlı yüksek sinir hali sebebiyle nörologu tarafından "tanıtım numunesidir, satılamaz." yazılı ibaresiyle beraber masa altından çıkarılarak sunulmuş, ismi turuncu renkte yazılı, 28 film tablet içeren, ruh ferahlatan antidepresan.

    epixx xr ve kepra gibi ilaçlarla beraber kullanılmasında sakınca yoktur ancak siz yine de doktorunuza danışmadan kullanmayın.
  • beni sevgi pıtırcığı yapan ilaç.

    günde 13 saat garsonluk yapıyorum. servis dışında başka sorumluluklarım da var. ama o 13 saati öyle mutlu öyle şikayet etmeden geçiriyorum ki inanamıyorum kendime. arada mutfağa girip ablacığım çok yorulmuşsun diyip bulaşıklara el atıyorum hatta. iş arkadaşlarıma canım filan dediğim bile oldu. düşünüyorum acaba ilaç beni değiştirdi mi yoksa içimde olanın dışa vurumuna mı yardımcı oldu. bunu doktoruma soracağım.

    bikaç kötü yanı var tabi. ne yersem yiyeyim ne içersem içeyim tadı şekerliymiş gibi geliyo. öyle ki dün arkadaşıma bu sigara şekerli mi bi baksana diye sordum. bi de ellerde titreme yapıyo. bikaç kere müşterinin üstüne ayran döktüğüm oldu. ama ne utandım ne sıkıldım. normalde gider bi köşede allah belamı versin diye ağlardım. ama bunu artı diyaloglara bile dönüştürdüm. kısacası şu ana kadar içtiğim en iyi ilaç. umarım her bünyeye iyi gelir bu kadar.

    bunu sabahın bu saatinde neden anlattığıma dair bi fikrim yok. sanırım enerjimi atacak yer bulamıyorum.

    (bkz: yan etki başlık uyumu)
  • kilo almak için doktor kontrolünde kullanmaya devam ettiğim ilaç. hiç bir şekilde kilo alamayan ben, bu ilaç sayesinde 38 kilodan 45 kiloya çıkmayı başardım. (bkz: teşekkürler secita)

    not: yaş 29
  • anksiyete bozukluğu tanısı ile başladığım ilaç. öğlen 12-1 arası tok karnına 5 mg alıyorum. 18 gündür kullanıyorum gün içerisinde ve akşam gayet iyiyim fakat her sabah saat 10-12 arası kaygı krizi yaşıyorum kendimi tanıyamıyorum kalbim hızlanıyor nefes nefese kalıyorum, sonra düzeliyorum. bunları doktora ileteceğim tabi ama yine fikir verebilecek arkadaşlar yeşillendirirse sevinirim.
    edit: iyileştim allah'a şükür hiçbir sorun yok.
  • 1 yıl 20 mg (bkz: cipralex) kullandıktan sonra geçtiğim, bende hiçbir etkisi olmayan ilaç. 15 mg içiyorum. artık hiçbir doktora güvenim kalmadığı için kendi başıma farmakoterapi yapıyorum. kendi başıma dediğime bakmayın 6 ay önce gittiğim bir doktor bu ilaca geçirtti beni. ama doktora gitmediğim için zoraki şekilde içiyorum biraz. geçenlerde 3 gün almadım, tüm dengem bozuldu. baş dönmesi, elektriklenme gibi bir his, garip duygu değişimleri.. bırakmaya hazır değilim. zaten yeterince sorunlarım var. doktora gitmeye ise hiç gönüllü değilim, bilmiyorum n'olacak böyle.

    edit: bırakma kararı aldım. biraz da üşengeçlikten, ilacım bitti de. üşengeçlikten antidepresanı bırakan ilk insan olabilirim bilmiyorum.
  • anksiyete suphesiyle gittigim doktorun seroquel ile birlikte recete ettigi antidepresan. gunde bir tane olmak uzere sabahlari almami soyledi. ilk 1 haftayi yarim olarak, sonrasinda tam tablet seklinde kullanmami ve ilk 10 gun daha yuksek dozda krizler yasayabilecegimi soyledi. internette yazilar bulsam da kullanan kisilerin tecrubelerini de merak ediyorum. varsa kullanan birileri yesili yakarsa mutlu eder.