• (bkz: elvis costello)'nun guzel bi $arkisi.. bi de (bkz: i want you) vardir.

22 yil sonra gelen edit:
    1974'ten charles aznavour sarkisi. fransizca tous les visages de l'amour, italyanca lei, almanca sie ve ispanyolca es isimleriyle ve o dillerde sozleriyle de kaydedilmis.
  • ingilizcede 3.tekil sahis, disiler icin kullanilir
  • kusadasında bulunan bi bar
  • bir dergi adı...
  • feci abuk bir dergiydi. baktilar ayri ayri tam satamiyor, she&he diye denediler bir de.
  • yeniden acildi. eski barfly.
  • pasif ışık sistemi, playlistten calinan bakkal muzikler ve zont atraksiyonlariyla 80'li yillarin diskoteklerini hic aratmayan fasilite. giris bedava, icki ucuz sayilabilir.
  • lyric manyagi olarak, naçizane, sözlerini aktarmadan duramayacak duruma geldiğim, elvis'in (costello olan) ne de güzel pek de güzel yorumladığı klasik şarkıdır she.

she may be the face i can't forget
    the trace of pleasure or regret
    may be my treasure or the price i have to pay
    she may be the song that summer sings
    may be the chill that autumn brings
    may be a hundred different things
    within a measure of a day

she may be the beauty or the beast
    may be the famine or the feast
    may turn each day in to a heaven or a hell
    she may be the mirror of my dreams
    her smile reflected in a stream
    she may not be what she would seem
    inside her shell

she would always seem so happy like a cloud
    whose eyes can be so bright and so proud
    no one's allowed to see them when they cry
    she may be the love that cannot hope to last
    may come to me from shadows of the past
    but i'll remember 'til the day i die

she may be the reason i survive
    the why and where for i'm alive
    the one i'll care for through the rough and ready years
    me, i'll take her laughter and her tears
    and make them all my souvenirs
    the way she goes that, got to be
    the meaning of my life is she
    she, she
  • her kadın hayatının bir döneminde (ama mümkünse her döneminde) şarkıdaki işaret sıfatının (hint: she) konumunda olmak, değilse de öyle hissetmek ister. üstelik "she may be the beauty or the beast, may be the famine or the feast, may turn each day in to a heaven or a hell" sözleri ile söz konusu kadına "kafanı omzuma yaslasan sakin dursan da, atena olup perdeyi kornişi söksen de, canım.. sanki yanımdasın" mesajı verilmiştir ki kadın o mesajı aldıktan sonra kendini josephine zanneder, marie antoinette olur. (iyi de olur)

söz konusu mari antuvanet gazı almış ama bir o kadar da iyi niyetli hanımı kendi ağzından dinlemek istersek bitch şarkısına da göz gezdirebiliriz. zaten mari antuvanet'lik ve içerdiği sıfatlar sonradan edinilmiş olmaktan ziyade kendinden menkuldürler, mariyse maridir bir hanım, josefinse josefin, ama gazı alırsa apayrı verimli olur, o kadar farkedilmemiş quality'si "benim" dedirtir.

ego takıntısı olan erkeğin söylemekten kaçınacağı -yanı sıra birçok şeyi de kaçıracağı- şarkı hatta point of view (ve dedirten baslik).
  • (bkz: he),
    (bkz: it).
hesabın var mı? giriş yap