• allah rakibin de yüksek iqlu olanını versin dediğim oyun. ben cashout yapmaya çalışırken beni öldürüp oyunu 3. takıma veren oyuncularla dolu. hem ben oyunu uzatamıyorum hem sen kazanamıyorsun. beni niye öldürüyorsun sığır
  • sesleri ve ambiyansi mukemmel olan mekanikleri de harika olan oyun. fortnite battla royale, cs manyagi olarak fena degilim oyunda. aksamlari 1-2 saat oynar kacarim digenler haber etsin.
  • fizikleri kusursuz olan oyun. bf, cod gibi çöpler baksın da ibret alsın. hepsini 5'e katlar 10'la çarpar. bunun haricinde vuruş hissiyatı, oynanabilirlik, optimizasyon ve grafikler de kusursuz.

    ama işin sonunda 25 yıldır aynı oyunları oynamaktan bıkmamış kitlenin "kendini tekrar ediyor yeaaa, sıkıcı yeaaa, rezalet oyun yeaaa" gibi saçmalamalarına neden oluyor. cidden bu kitle böyle yenilikleri hak etmiyor. 100 yıl boyunca dayayacaksın cs'yi, bf'yi oynayacaklar. başka hiçbir şeye gerek yok.

    oyundaki dengeleme çalışmaları devam ediyor. her updatete yenilikler geliyor. kaldı ki oyun dengesiz falan değil. eline silah alıp sağa sola sıkmaktan başka bir şey yapamayan tipler eleştirir bunu ancak. light karakter gayet eğlenceli hatta yerine göre op. görünmezlik/kılıç ya da dash/dagger combosu aşırı eğlenceli ve oynamayı bilene op. medium zaten bildiğiniz gibi. çok iyi bir support ve karakter yine. sağı solu yıkıp kaos yaratmak veya kasa korurken tanklamak için heavy çok ideal. genel olarak baktığımda her karakterle aşağı yukarı aynı killeri alıyorum.

    heavy'nin bazukası light'ın suratında patladığında tek atıyordu. dengelediler. artık atmıyor ama 1 2 kurşunluk canı kalıyor. ideal. light'ın dagger'ı heavy'ye tek atmıyor ama tek bıçaklık can kalıyor. gayet dengeli.

    patlayan çatlayan duvarlar binalar saçma sapan kaybolmuyor. yıkıntıların içinde savaşmaya devam ediliyor. ormana veya bir ağaca yanıcı bir şey attığınızda o yeşillik yanana kadar devam ediyor yangın. hatta bol ağaçlı bir yere atarsanız komple o bölge yanıyor. inanılmaz eğlenceli bir kaos.

    oyun modu beğenilmeyebilir. bunu anlarım. bence zevkli. başkasını gerebilir. ilerde yeni modlar, silahlar, gadgetlar gelecektir. oyun tam oturduğunda çok daha iyi olacak.
  • demin oynamış olduğum ranked tournament'da hileci bir heavy karakterin tek elde 38 kill aldığını gördüm. turnuva toplamında 90 kill falan almıştır.. 3bin puanla 2. olarak tur atladık. oyunu oynayanalar bunun ne demek olduğunu bilir.. eğer bunları düzeltmezlerse işleri zor.. onun dışında oyun tempolu adrenalin dolu.. quake 3 arenadan beri böyle aksiyonlu fps görmemiştim..( dedem ne işin var bu oyunda derseniz haklısınız.)
  • ücretsizken kaptım direk farklı bir havası var diğer fps oyunları gibi vur kazan algısı yok bi yandan adam vururken diğer yandanda adam oldurmekle bitmez diyip belirli bi miktar para kasman gerektiğini sunması oyunu tatlı bir hale sokmus grafikler falan efsane yapıların kırılması falan her yapımcı uğraşmaz
  • +oğlum napıyosun ?
    -finallere çalışıyorum anne..

    bir oyun.
  • son derece güzel bir oyun.. hre bir karakter son derece iyi planlanmış.. oynaması son derece eğlenceli..

    solo modda bir snipe seçeneği olaydı o da güzel olurdu bak..
  • -abi ne var elinde?
    + call of duty, overwatch, valorant, pubg.
    -karışık var mı?
    +var.
    -karışık yükle ya...

    t: ücretsiz bi fps oyun. sıkıyon filan.
  • voice chat özelliğini zinhar kullanamadığım oyundur. open mic ile denediim, push to talk ile denediim yok abi. bu sorunu yaşayan başkaları da var, çözümünü bilen yeşillendirirse sevinirim.

    gümüş civarı ranked kasmak isteyen varsa da yeşillendirebilir.

    edit: ses gidiyormuş, sadece göstergeler düzgün çalışmıyormuş.
  • sınıf dengesi konusunda sıçmış oyun. light (dash) main oynayan biri olarak konu hakkında birkaç kelam edeceğim. (invis oynamıyorum, tarz olarak bana uygun değil tüm oyunu ödlek gibi oynamak istemem)

    açıkça söylemek gerekirse betadan sonra gelen nerfle light sınıfı tamamen bitirdiler. pistolünün şarjör kapasitesi düşürüldü, etkili menzili aşırı kısaltıldı ve üstüne damage düşürüldü. yetmezmiş gibi stun gun'un sensitivity cezası tamamen kaldırıldı. özellikle bu nerf, light sınıfının bitmesi demektir çünkü can dezavantajını ve diğer sınıfların üstün yeteneklerine karşın sınıfı oynanabilir kılan tek unsur açıkça stun gun'du ancak sensitivity cezasının kaldırılmasıyla tamamen çöpe çevrildi. rank maçlarda lightları takımlar grubuna dahi almıyor. bence haklılar da.

    diğer sınıfların yeteneklerine bir bakalım. midler bi kere şu an oyunun açık ara en imba sınıfı. hem aşırı dpsleri mevcut hem de takımına aşırı katkısı var. bu ikisi aynı anda bi sınıfta olamaz. olmamalı yani. acilen dengelenmesi gerek. ak, scar gibi oyundaki açık ara en iyi silahlara sahiplerken movement konusunda da jump pad ve zipline ile neredeyse lightlar kadar hızlılar. canları lightların 2 katı. silahları lightlardan çok daha iyi ve üstüne recon senses adlı legal wall hackleri mevcut. bildiğin dümdüz wall hack. herhangi bir menzil sınırı yok. haritanın tamamını görebilir. üstelik aktif edildiğinde skill'in tamamını kullanmanıza gerek bile yok. herhangi bir yerde oyuncu var mı diye öğrenmek mi istiyorsunuz ? yeteneğinizi 1 saniyeliğine aktif edin. eğer oyuncu yoksa herhangi bi ceza almadan geri kapatıp sonraki bölgede tekrar aktif edebilirsiniz. yetenek hiçbir zaman boşa harcanmaz. bu wall hack pvp'de zaten karşı konulamaz bir avantajken bir de üstüne size haritadaki bütün infoyu sağlar. takımlar hangi vault'a gidiyor, nereye cash out yapılıyor vs. her şeyi öğrenirsiniz. açıkçası tamamen saçmalık ve kesinlikle oyundan ya kaldırılması ya da ciddi nerflenmesi gerekli. bu yeteneğe karşı koymanın da herhangi bir yolu yok. ancak siz de aynısını alabilirsiniz o kadar. herhangi bir counter'ı yok.
    tüm bunların yanında zaten sahip oldukları exp. mayınları lightlara direk tek atar. herhangi bir camda, merdivende vs. aniden ölebilirsiniz. bunlar yetmezmiş gibi defib gibi aşırı imba bi gadget'e sahipler. sadece defib dahi tüm oyunun kaderini değiştiren bir unsurken diğerleriyle birleştiğinde aşırı saçma oluyor. heal'i filan hiç saymadım bile bak. böyle bir sınıfla nasıl başa çıkabilirsiniz ki ? size aynı şartlarda olası bir light(dash) ve medium fightını anlatayım. aynı anda birbirimizi görelim. birinin diğerini önceden görme durumu olmasın. (recon senses aktifse zaten şansın yok)

    ilk ihtimal şu: elimde o an stun gun varsa stun atıp silaha geçene kadarki sürede medium beni scarla eritir. diyelim ölmedim doğru dashleri atarak öldürmeye çalışırsın ama iyi bi oyuncuysa zaten seni kaçırmaz. o yüzden elimde stun gun varsa şansım yok. bunu eledik. olmalıydı ama yok. dediğim gibi stun gun'un sensitivity cezası olmadığı için pvpde hiçbir boka yaramıyor artık.

    ikinci ihtimal ise elimde silah vardır. gene şansım yok. ne kadar dash atarak mücadele etmeye çalışsam da canım medium'un yarısı ve silahları bendekilerden çok daha iyi. ben stun gun, dash vs yeteneklerimi kullanarak fightlıyorum, karşı taraf sadece ak'si ile dümdüz tarıyor. özel hiçbir şey yapmasına gerek yok.
    peki benim pvp'de mediumlara kazanan stratejim nedir? yok. yapabileceğim hiçbir şey yok.

    gelelim heavy sınıfına. zaten bir light olarak pvp'de heavy'i almayı beklemiyorum ama en azından bu kadar acımasız olmasaydı. lightlara direk tek atan 2(!) tane gadget'a sahipler. birincisi roket, ikincisi fırlatılabilir nesnelere yerleştirilen c4'ler. özel hiçbir şey yapmana, hiçbir yeteneğe gerek yok. nişan almana bile gerek yok. rakibi gör, kafasına c4 ya da roketi fırlat ve ölsün gitsin bu kadar basit. kalkanlarına falan bir 7şey demiyorum imba da bulmuyorum ancak 2 tane hiçbir yetenek gerektirmeyen bedava kill "tuşuna" sahipler. tuşa bas ve rakip ölsün bu kadar basit. aşırı saçma.

    şu anki haliyle diğer sınıfların üstünlüklerine göre light class, gerçekten çok vasat kalıyor. canının az olmasını telafi edecek yeteneklere de sahip değil. hızının avantajıyla kaostan yararlanarak kill çıkarmak harici yapabileceği hiçbir şey yok.

    oyundaki bu denge sorunları düzeltilmediği sürece light'lar açısından oynanabilirlikten çok uzakta şu an. umarım düzeltirler yoksa ömürleri pek uzun olmayacak.

    edit: gelen guncellemelerle denge sorunlari onemli olcude azaldi ancak halen recon sense sacmaligini diretmeye devam ediyorlar. acilen oyundan ya kaldirilmali ya da ciddi degisiklik yapilmali.
hesabın var mı? giriş yap