şükela:  tümü | bugün
  • şu sıralar trend bir cümle. facebook, instagram filan bununla yıkılıyor. cuma, cumartesi kumkapı'dan tuzla'ya istanbul'un her semtinde kendisini rakıyla yıkayan adamlar paylaşıyor bunu. utanmaksızın paylaşıyor. iki yüzlü bir şekilde paylaşıyor.
    kazanılan zaferin komutanı çok tabii. ilk 3 gün tarafını seçemeyen adeta dünya savaşlarındaki italya sendromu yaşayan bir toplum şimdi çıkmış şov yapıyor.
    kimse demiyor ki bu teröristler buraya nasıl geldi? kim getirdi? bir daha gelmemeleri için ne yapmalıyız?
    darbeyi bastıran ekibin (sokağa çıkmalar büyük kahramanlık kabulum) sembolü neydi? en çok kullandıkları öğeler neydi? rabia, tekbir, sela vs. vs değil mi?
    bu tip ile birlikte hiç güzel değilim ben arkadaş.
    kafasında şeriat yazan bandana, elinde rabia, ağzından tükürük saçarak tekbiiiiiiğr getiren adamla birlikte hiç güzel olamıyorum ben. birlikte olamıyorum zaten.
    eskaza uçakta yanına otursam 3 cümle sonra aramızdaki devasa uçurumu göreceğim adamla niye birlikte olayım yahu? hamile kadın sokakta gezemez diyerek başlayacak sinirlerimi germeye.
    gece 4 karısını yanına almış saat 2 sularında kornaya basarak aklınca şov yapan adamla benim hiç ortak yönüm yok. olmasın da zaten.
    vatan buna dahil. ben milliyetçiyim o ümmetçi.
    adamın derdi demokrasi filan değil zaten. birliktelik buradan kopmaya başlıyor. devrim oldu şeriat gelecek de bakalım kaç tanesi çıkıyor sokağa?
    birlikti çik giziliz. sie amk iki yüzlü şempanzesi seni.
  • biz o güzelliği gezide bıraktık gitti. gençliğimizi soldurdular, güzelliğimiz de kalmadı malum.

    şimdi yüzüne tonlarca makyaj yapılmış, zaten makyajı da yüzüne tam oturmamış hastalıklı bir insandan başka bir şeye benzediğimiz yok.

    hani videolar var ya çok alakasız biri bin türlü makyaj hilesiyle hollywood celebrity'lerine benzetiyor kendini. şimdi biz de istediğimiz kadar demokrağsi makyajı yapalım, tutmayacak. bizim yüzümüz o malzemeyi almayacak. istersen adriana lima kontürü bas, ağzını açtığın anda 'kibariyenin annesi' olduğun apaçık ortaya çıkacak.

    boşuna kendimizi kandırmayalım. güzel falan değiliz. birlikte de değiliz zaten.
  • gezide taşşak geçtikleri herşeyi yapmaya başladılar. şimdi sıralamayayım sağda solda gezi zamanında popülerleşen her şeyin taklitlerini görmeye başladım. gezi zamanı lanetledikleri herşeyi yücelttiklerini görüyorum. bu birlik havasına her ne kadar inanmak istesem de bu iki yüzlülüğü gördükçe samimiyetine inanamıyorum. kimse kusura bakmasın 3 yıl önce "sokakta ne işi varmış" diyen caniler sokak çok güzel gelsene yazınca ayaklarım geri geri gidiyor. benim kitabımda darbeci pilotla ali ismail'i öldüren bir çünkü.
    insanoğlu ve onun yarattığı dünya düzeni iğrenç. darbe başarılı olsa sokaktaki sen hain ilan edilecektin. biz gezide hain ilan edildik mesela. hainlikle vatanseverliğin arasında ince bi ip var ve o ipin adı güç.
    bu yüzden bu kadar saçma bir sistemde seninle birlikte değilim zira biliyorum ki bir sene sonra 1 mayısa çıktı diye işkence gören biri olsa oh olsun diyeceksin senin gibi düşünmüyor diye. kusura bakma seninle daha güzel değilim ben. çünkü sen yanına dost, kardeş aramıyorsun seninle aynı şeye itaat eden bir yaratık istiyorsun.
  • ya milli beraberlik vs degil tabi ama boya kupune dusmus ucubik 2 kizin yanak yanaga verdikleri fotograflarin 89.7%sinin altinda bu ve benzeri laflara rastlamak mumkun.
    azicik orijinal olaydik hm?